m3e30 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 steffen for å si det sånn så gjorde du ikke akkuratt et røverkjøp på den 323 cabben din heller. lol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 la oss kjøre diskusjon, jeg er med m3e30, ok? why not? noe galt med den som jeg ikke vet om? Stig og mauro: Så... stig du har hatt bilen i ett hører jeg du sier til mauro? jasså... hvordan har du greid d når du kjøpte den av meg i august/september 05!? bilen var ikke strøken når jeg solgte den til deg men oljelekkasjen OG at toppen ikke var plan var jeg ikke klar over.. jeg hadde jo tross alt nettop hatt den inne til planing... men faen, du var smålig da du bedde meg om å være med å hjelpe til med reperasjon på den.. ehh herregud nei du det gikk for langt! å GRUNNEN jeg sa til deg at du fikk slutte å ringe ellers tok jeg affære var at du ringte og sendte sms konstant.. og btw hvor ble det av advokat du skulle sende på meg? og at du ikke greide få med deg at dekka var slitte når du så bilen.. husk du så den TO ganger men ingen av gangene sjekka du d... ergo da er det ditt problem, å når i tilegg jeg faktisk ikke var klar over at dekka var så slitte så.. ja! hvor mye fikk du får coupèen da stig? har du fiksa det som røyk på den? bak akslingen osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 OMG!!! Ikke ødelegg tråden til en stakkars ny og glad BMW eier.. Bilen er kul den, har sett den endel ettersom jeg bor her i Stavanger Eneste jeg ikke liker er sotinga ( har aldri hatt sansen for det) Ellers må jeg si den er ganske snax Gled deg til sommeren du, da får du virkelig kjent den følelsen.... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 herregud..begynner og lure på Hvem som er 17år her i tråden jeg men la nå gutten få være fornøyd og glad for bilen han har kjøpt seg.. du sitter selv og sier alt som er galt med bilen og ler av det mens du samtidig solgte den selv i denne tilstanden. selger sier han har fiksa det alvorligste på bilen og voksent gjort er nå det Før han selger i det minste... grattis med ny bil Mauro og ikke bry deg om alt som kan bli slengt ut her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Grattis med ny bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Såvidt jeg vet angående denne bilen, så har eier fikset disse store feilene, av egen lomme, på tross av at de var der da du, steffen_sandnes, solgte bilen til ham, uten å opplyse om det (ja, jeg vet du sier du ikke visste om det). Så hva i alle dager du legger deg oppi et nytt salg for kan jeg ikke fatte og begripe?! Du ANER jo ikke noe om hva som er gjort med bilen etter du hadde den. Kutt ut dette her pisspreiket alle sammen og oppfør dere som folk med lappen bør oppføre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Såvidt jeg vet angående denne bilen, så har eier fikset disse store feilene, av egen lomme, på tross av at de var der da du, steffen_sandnes, solgte bilen til ham, uten å opplyse om det (ja, jeg vet du sier du ikke visste om det). Så hva i alle dager du legger deg oppi et nytt salg for kan jeg ikke fatte og begripe?! Du ANER jo ikke noe om hva som er gjort med bilen etter du hadde den.Kutt ut dette her pisspreiket alle sammen og oppfør dere som folk med lappen bør oppføre seg. WORD Gunnar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 GREÌT!! forstår at det er jævli lett for dere og ta parti med kjøper... hadde sikkert tatt parti sjøl med kjøper i andre saker men herregud da dere... se nå saken fra flere sider og jeg prøvde faktisk bare å hjelpe mauro men forstår nå at det er tabu å gjøre det på bimmers... d trodde jeg faktisk ikke! syns flere av dere har vist dere fra deres dårligste sider i dag.. har antageligvis gjort d sjøl og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg snakket med Stig i går, og han prøvde å ringe deg, for å spørre om hva i helvete det er du driver med, men så klart, så kom det ikke som noen bombe at du ikke tok telefonen. Stig er en grei kar, som har fikset endel på bilen, og betalt ifra egen lomme. Han fortalte om hva som var galt på den, før han solgte den, i mot setning til hva du gjorde. Og en liten ting til steffen_sandnes. Om du skal prøve å ha det morsomt med at jeg er 17 år, så vil jeg råde deg til å prøve å skrive som en som er over 12 først. Men håper vi er ferdig med dette. Alt steffen sa var bare bullshit, og bilen er i den standen som jeg fikk beskjed om ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Så lenge Mauro er fornøyd, så skal vel ikkje vi andre blande oss inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 grattis med ny bil. heftig dawg enig med oddis ang soting.. enten hele veien. eller clean.. men som sagt tidligere. det viktigste er din oppfatning av bilen. velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 ikke begynn med personangrep nå... at jeg ikke tok telefonen er for mobilen min ikke er operativ nå. bra du er fornøyd med med bilen fortsett med det. alt jeg ville var å hjelpe men det skal jeg ikke gjøre igjen... Og når man er på jobb går det fort i svingene med skrivingen og alt er ikke perfekt men vet du hva d gir jeg faen i! er bare glad jeg ikke eier den bilen lenger jeg, for min del er jeg ferdig med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 har en ting å si.. grow up herregud.. har lest denna tråden her nå. att det i det hele tatt går ann. om du steffen syns det er tøft å "svindle" noen. så skjerp deg. eller du som kjøpte den av steffen også er masete ovenfor kjøper. skjerp deg. du kan ikke annklage selger for det. han har bydd deg ett objekt. da er det DU som kjøper som er ansvarlig for att det du kjøper er i den stand du er ute etter. da passer det seg ikke å ringe og sende sms til kjøper og "mase".. men slike saker har alltid 3sider. kjøper sin, selger sin og den virkelige siden... gratulerer med ny bil mauro. og ønsker deg nok en gang velkommen hit til oss. de fleste av oss er hyggelig folk. jeg setter stor pris på dette forumet ( Hail Gunnar ) og håper att du også vil finne dette forumet interessant og hjelpsomt. både når det gjelder bmw eller når det gjelder å slå ihjel litt tid med likesinnede. Takk gunnar for bimmers.no.. makes my day complete (some times) natta til alle bmw-fanatikere og andre unger på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 gratulerer med ny bil mauro. og ønsker deg nok en gang velkommen hit til oss. de fleste av oss er hyggelig folk. natta til alle bmw-fanatikere og andre unger på forumet må nesten spørre deg her... hvem her inne på bimmers er ikke hyggelige? føler nesten du sikter til meg teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 NOK ER NOK. Mauro, Vi gleder oss på dine vegne, men nå gidder jeg ikke høre på dette fjaset denne tråden har fremkalt mer, så den er herved stengt. Du er hjertelig velkommen til å legge ut nye bilder av bilen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg