piggens Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Skrevet Februar 15, 2006 noen som vet hvilke pærer jeg skal ha under elvindu knappene mine da?
ChrZZ Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Sett på siden her? http://nolimit.to/MYM3/interior_lighting.htm Han har skiftet det meste, bl.a. de der. Står sikkert noe om hva slags pærer.
piggens Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Skrevet Februar 16, 2006 ja der fikk jeg noen gode tips:)...men hvor kan man få kjøpt slike blå leds da?...helst fra norge en plass da:p.....så litt på clasohlson...men der var det bare ultrablå da....vet ikke helt om det blir det jeg vil ha det til:/
Tweety bimma Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 Vurdere å kjøpte meg plasmaskiver i dashen til speedometer og div.Men blir jo teit hvis alt er blått og så kommer den lille digitale kilometer telleren som er rød i veien...noen som vet om det går an å få denne til å bli blå istedet?...isåfall...hvordan?? Ja siden ingen viste åssen detta funka så fikk jeg skru opp mitt da(e34)... er et lcd display kilometer tellern,er bare en skive som ligger foran som er orange,bytta ut denne skiva met en bit fra vinmonopolets bærepose i type blå hehe(bare en test).. Har man sett, problem løst,det lyste blått å fint... Siden jeg var så godt i gang begynte jeg like godt på kjørekompen..tenkte at det var vel samme prinsippet der,joda det var det jo men var en TANKE trangere Er bare ei orange plate som sitter foran der oxo.Gikk fram på samme måte der oxo men med mindre hell ettersom jeg klarte å knekke displayet (trenger ny kjørekomp anyone???) Men hvis man er FORSIKTIG så lar detta seg gjøre oxo
Mack10 Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 Åssen får man ut kilometer telleren da?? Mange skruer og dritt eller var det ikke så vanskelig?? Pm meg er du snill... Arne
ChrZZ Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Det er to skruer som sitter rett over speedometertellerehuset inn i dashbordet. Evt, kjøp Haynes bok til E36-en din og/eller "BMW 3 Series (E36) Service Manual: 1992-1998 (BMW) (Paperback)" Begge får du rimelig her: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/de ... 6?v=glance http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/de ... 6?v=glance Er ikke store ingeniørkunsten å skru den ut. Jeg klarte dette uten å bruke boken. PS: jeg kjøpte begge bøkene, fordi de overlapper hverandre på ganske mange ting. Der hvor den ene boken begynner å bli dårlig på forklaring og bilder, så tar den andre boken over og slikt.
Mack10 Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Når den er kommet ut.. Et det vanskelig og splitte "huset"?
ChrZZ Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Veldig veldig enkelt. For å få ut "indre" delen etterpå, må du enten bruke en torx-skrutrekker eller en flat skrutrekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå