Gå til innhold

E36,skifte farge i kilometertelleren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja der fikk jeg noen gode tips:)...men hvor kan man få kjøpt slike blå leds da?...helst fra norge en plass da:p.....så litt på clasohlson...men der var det bare ultrablå da....vet ikke helt om det blir det jeg vil ha det til:/

Skrevet
Vurdere å kjøpte meg plasmaskiver i dashen til speedometer og div.

Men blir jo teit hvis alt er blått og så kommer den lille digitale kilometer telleren som er rød i veien...noen som vet om det går an å få denne til å bli blå istedet?...isåfall...hvordan??

Ja siden ingen viste åssen detta funka så fikk jeg skru opp mitt da(e34)... er et lcd display kilometer tellern,er bare en skive som ligger foran som er orange,bytta ut denne skiva met en bit fra vinmonopolets bærepose i type blå hehe(bare en test).. Har man sett, problem løst,det lyste blått å fint...

Siden jeg var så godt i gang begynte jeg like godt på kjørekompen..tenkte at det var vel samme prinsippet der,joda det var det jo men var en TANKE trangere :lol:

Er bare ei orange plate som sitter foran der oxo.Gikk fram på samme måte der oxo men med mindre hell ettersom jeg klarte å knekke displayet :twisted: (trenger ny kjørekomp anyone???)

Men hvis man er FORSIKTIG så lar detta seg gjøre oxo :D

Skrevet

Det er to skruer som sitter rett over speedometertellerehuset inn i dashbordet.

Evt, kjøp Haynes bok til E36-en din og/eller "BMW 3 Series (E36) Service Manual: 1992-1998 (BMW) (Paperback)"

Begge får du rimelig her:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/de ... 6?v=glance

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/de ... 6?v=glance

Er ikke store ingeniørkunsten å skru den ut. Jeg klarte dette uten å bruke boken.

PS:

jeg kjøpte begge bøkene, fordi de overlapper hverandre på ganske mange ting. Der hvor den ene boken begynner å bli dårlig på forklaring og bilder, så tar den andre boken over og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...