lexe Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 det var rett å slett javli men tipper den går litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Alt folk finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Fy faen så stygg.. PS: Lada er konge bil.. Helt sant, lada passer den veldig bra den patetiske kongen vår.. Hvem er den patetiske kongen om jeg tør spørre?? Regner med kong harald vell.. hehe tror ikke du "tok" den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 har den "tingen" dær vært en porshe en gang? eller er jeg like mye ute å sykler såm han som "modda" den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Noe så stygt har jeg nok aldri sett før.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 har den "tingen" dær vært en porshe en gang? eller er jeg like mye ute å sykler såm han som "modda" den? Tror det har vært en Honda Civic en gang...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 har den "tingen" dær vært en porshe en gang? eller er jeg like mye ute å sykler såm han som "modda" den? Tror det har vært en Honda Civic en gang...? jepp det har vært en honda civic! På toppen av alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Fy faen så stygg.. PS: Lada er konge bil.. Helt sant, lada passer den veldig bra den patetiske kongen vår.. Hvem er den patetiske kongen om jeg tør spørre?? Regner med kong harald vell.. hehe tror ikke du "tok" den der Jeg tok den jo hvis d var meg du tenkte på, jeg skulle bare høre hvilken grunn han hadde til å "rakke" ned på kongen vår..? Greit nok han kan jo si hva han vil, men det er bare en unødvending kommentar da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 har den "tingen" dær vært en porshe en gang? eller er jeg like mye ute å sykler såm han som "modda" den? Tror det har vært en Honda Civic en gang...? jepp det har vært en honda civic! På toppen av alt! Er ikke dette en CRX, da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hvaslags bil er det egentlig? Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Er ikke dette en CRX, da??? Ja... syns den minna litt om en CRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå