Aama_Racing Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 hei, var og luftet min 323 delebil, da register reima røyk.. men det jeg lurer på, er det noe håp for motoren vist jeg bruker toppen min fra 320 min?
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Det går gjerne som en drøm det. Bare sjekk hvordan tilstanden på toppen av stemplene ser ut når du hiver toppen av. Hvis det ikke er for galt, så bare smekker du på 320-toppen.
Arimanni Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Surt det der! Problemet er jo å finne riktig innstilling på kam og veiv igjen Kan jo berre måle litt og sjå om det er innanfor dei verdiane som kreves, og vist det er det, vil eg tru at du kan bruka 320 toppen.. Men det er jo nok av 323 toppa til ein billig penge også
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 Problemet er jo å finne riktig innstilling på kam og veiv igjen Kan jo berre måle litt og sjå om det er innanfor dei verdiane som kreves, og vist det er det, vil eg tru at du kan bruka 320 toppen.. Men det er jo nok av 323 toppa til ein billig penge også Merkinga på veiven er der jo den. Står den på merket, så er stempel 1 og 6 på topp. Enkelt og greit. Ang. topp (320/323), så er det ikke vits i å leite etter en 323i topp så lenge han har en 320-topp... De er jo like. Så sett motor på merke, kamaksel på merke (med tenning på 1, og veksling på 6) så er det bare til å finne frem ny toppakning, nye toppbolter - ny vannpumpe og nytt registerkit. Da er du i boks så det holder.
Aama_Racing Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Skrevet Februar 12, 2006 takker for svar:D blir spennende å se nestehelg.. hehe..
Ettertenning Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 er det samme utveksling på kammdrev vs svingjul som den andre toppen?
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 er det samme utveksling på kammdrev vs svingjul som den andre toppen? Jupp!
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 da er det vel bare og gi gass Ferdig om 2 timer?? Går fint det med litt effektivitet??
Ettertenning Skrevet Februar 12, 2006 Skrevet Februar 12, 2006 då er du faen meg dyktig, det hadde ikkje eg klart, rekne med eg hadde brukt alt fra 6 til 12 tima, men når eg først skal gjøre noko sånt hadde eg slipt alle ventilane og skifta ventiltettninga og målt på lagrene evt skifta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå