Aama_Racing Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 hei, var og luftet min 323 delebil, da register reima røyk.. men det jeg lurer på, er det noe håp for motoren vist jeg bruker toppen min fra 320 min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Det går gjerne som en drøm det. Bare sjekk hvordan tilstanden på toppen av stemplene ser ut når du hiver toppen av. Hvis det ikke er for galt, så bare smekker du på 320-toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Surt det der! Problemet er jo å finne riktig innstilling på kam og veiv igjen Kan jo berre måle litt og sjå om det er innanfor dei verdiane som kreves, og vist det er det, vil eg tru at du kan bruka 320 toppen.. Men det er jo nok av 323 toppa til ein billig penge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Problemet er jo å finne riktig innstilling på kam og veiv igjen Kan jo berre måle litt og sjå om det er innanfor dei verdiane som kreves, og vist det er det, vil eg tru at du kan bruka 320 toppen.. Men det er jo nok av 323 toppa til ein billig penge også Merkinga på veiven er der jo den. Står den på merket, så er stempel 1 og 6 på topp. Enkelt og greit. Ang. topp (320/323), så er det ikke vits i å leite etter en 323i topp så lenge han har en 320-topp... De er jo like. Så sett motor på merke, kamaksel på merke (med tenning på 1, og veksling på 6) så er det bare til å finne frem ny toppakning, nye toppbolter - ny vannpumpe og nytt registerkit. Da er du i boks så det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 takker for svar:D blir spennende å se nestehelg.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 er det samme utveksling på kammdrev vs svingjul som den andre toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 er det samme utveksling på kammdrev vs svingjul som den andre toppen? Jupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 da er det vel bare og gi gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 da er det vel bare og gi gass Ferdig om 2 timer?? Går fint det med litt effektivitet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 då er du faen meg dyktig, det hadde ikkje eg klart, rekne med eg hadde brukt alt fra 6 til 12 tima, men når eg først skal gjøre noko sånt hadde eg slipt alle ventilane og skifta ventiltettninga og målt på lagrene evt skifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå