shv Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 V10 minner om 5er, på samme måte som 6-er kan minne om V12 på lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg syns det er VELDIG stor forskjell på 6er og V12er lyd..Har aldri tenkt på 6er når jeg har kjørt bil med V12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 6'er ligger i samme "toneleiet" som V12, hvis du skjønner hva jeg mener. På samme måte har jeg hørt V16 som minner om V8 på lyden. Og som sagt BMW V10 minner om rekke 5 til Audi. De som har gehør hører dette! (Mvh. en som har vært musiker i 20 år... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 V12 er jo 2 x R6, og V10 er 2 x R5, så det er jo ikke så rart om lyden kan minne.. selv om jeg ærlig må innrømme at jeg ikke vet helt hvordan tenningsrekkefølgen er på V10 og V12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Hvem putter lystgass i en så syk motor ? Er jo ikek vits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 hadde ikke gjort noe og hatt den gitt fet lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Ehh, jo... Det er mer "5'er-lyd" enn "6'er-lyd" i en vilken som helst V10 motor.... Og snakker vi om gammelt Audi Sport-utstyr, så er det igrunn rimelig illsint det også.... Misforsto deg litt der! Audi Sport motorene er jo noe helt annet enn de vanlige Audi 5'erne, så da kan jeg skjønne ressonementet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Misforsto deg litt der! Audi Sport motorene er jo noe helt annet enn de vanlige Audi 5'erne, så da kan jeg skjønne ressonementet ditt Jepp, helt klart stor forskjell på 5'erne til Audi, selvfølgelig. Er ikke akkurat BMW-svev i Patrol 3.3 TD heller, selv om den er 6'er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 kunne sovna til den ja Hadde ikke sovet ett sekund, bare sittet og nytet go lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå