jarli Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Noen som vet hvem som selger disse felgene i Norge? Eller noen felger som ligner? bilen er en e36 320ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 ASA DM3 er jo litt like disse felgene du viser til..noe av det bedre til e36 spør du meg.. De har polert kant og skinner en del.. Sharif har forresten disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 De var også veldig bra! Vet du prisen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Nei, desverre..men trur faktisk ikkje de er så dyre..du får ringe å høyre, si fra hvor mye de koster da..har lyst på slike selv også ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Noen som vet hvem som selger disse felgene i Norge?Eller noen felger som ligner? bilen er en e36 320ci Hva heter de felgene der? De var meget pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 har hatt de ASA felgene selv. Var ikke veldig fornøyd. Problemer med å få balansert mine skikkelig. Var også problem med krommen på de. Anbefales ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg hadde 18" ASA DM3 på E36'n min, og de passer sinnsykt bra på den bilen, syns jeg. Jeg har aldri opplevd problemer med kromkanten. Felgene ANBEFALES! Gamlebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Forresten, Dekkbaronen/Sharif selger disse i 18" m/dekk for 12.990,- hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Har også en kamerat som har samme felgene. Samme problemene. Du kan jo være heldig om du kjøper dem, men jeg hadde ikke gamblet på det. De som selger felgen e har også innrømmet overfor meg at det har vært mye reklamasjoner på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 En i Stavanger hadde de på en 740i Kompressor. Der flasset også kromkantene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Synd at mange har hatt så mye problemer med disse felgene..De er iallefall veldig pene når de er i orden:) Er det mulig å få felger i samme designet ut denne kromkanten som dere snakker om? Forresten, Dekkbaronen/Sharif selger disse i 18" m/dekk for 12.990,- hvis jeg husker riktig. Ikke værst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bender Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg har også slike ASA felger på min e30 M3. Ikkeno tull m dem...helt strøkne...vurderer å selge dem til fordel for breie 17" PM for pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 hvis du vil ha noen som ligner kan du jo kjøpe rodell 0058 å krome dem da. koster jo men men det koster jo å være kar. det er jo ihvertfall felger som ligner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 hvis du vil ha noen som ligner kan du jo kjøpe rodell 0058 å krome dem da. koster jo men men det koster jo å være kar. det er jo ihvertfall felger som ligner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 hvis du vil ha noen som ligner kan du jo kjøpe rodell 0058 å krome dem da. koster jo men men det koster jo å være kar. det er jo ihvertfall felger som ligner. Beklager..Jeg uttrykte meg litt uklart..Jeg mente samme designet som asa felgene Rondell 58 har jeg selv til e34en min..Jeg prøver å finne noen fine felger til min lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå