locktite Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Monterte ny spiller i går. Storfornøyd!! Denne: http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-458 Neste på lista er et brutalt frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Kor mykje kun for skinninteriøet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Blitt litt usikker på salg av bilen nå pga stereoen. Var noe dritt og legge opp. Og da beholder jeg og skinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 E34 går jo for å være noe av det bedre, bare går og går og går. Stabile og gode biler. Jeg har hatt 2, og er kjemepfornøyd. ...Og jeg har 2 stk i skrivende stund i garasjen med motorhavari (M50 begge faktisk..) Sorry OT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Oida... hvor langt har de gått da? Hva var feilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Oida... hvor langt har de gått da?Hva var feilene? Tja si det... Den ene kom i går kveld på henger, så den har jeg ikke sett på ennå. Regner med registerras på denne. Den andre har vel 200+ km på telleren. Registerras på denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Har vel kanskje noe med eier å gjøre? Må jo passe på at sånt er som det skal, og da en motor har gått over 200, så burde jo sånt virkelig sjekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 salgs-tråd eller motor-ras tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 salgs-tråd eller motor-ras tråd? Er salgstråd... beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 ryddet litt opp i bilderotet ditt hvis du vil, så kan jeg slette innlegg som ikke har noe med bilen din å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 annonse på http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7141272 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 der varn solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg