Hakon Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 TJA.. ikke den mest spennende car chase jeg har sett... første med en E90 though http://www.gumball-3000.com/rally/2006/01/21/bmw-police-chase-and-crash-video/ enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Så ut som policen hadde problemer med å holde følge med bilen noen ganger, men det er vel sånn når "the bad guys" kjører biler fra Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 kjeda meg så mye at jeg måtte sjekke pulsen min 3 ganger, litt langdryg kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg må le litt når de sier at hu dama gikk ut fordi hu var bekymra for typen i den andre bilen... Hu så mer forbanna ut spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg må le litt når de sier at hu dama gikk ut fordi hu var bekymra for typen i den andre bilen... Hu så mer forbanna ut spør du meg.. Slår jo på ruta, og ser ut som om hun slenger litt med leppa litt senere der... Tror neppe hun er urolig for ham, men kanskje litt mer forbanna ja (og det har hun virkelig all grunn til å være).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg må le litt når de sier at hu dama gikk ut fordi hu var bekymra for typen i den andre bilen... Hu så mer forbanna ut spør du meg.. Skjønner reaksjonen hennes godt jeg , hu hadde ihvertfall et lite barn i bilen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Ja det skulle faen meg mer enn ei bilrute til for å hindre meg i å gi fyren en på trynet, hvis det var min unge som satt i barnestolen der. Hadde hatt problemer med å beherske meg der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Uansett om det er en unge i bilen eller ei.. Så tror jeg nok de fleste hadde blitt rimelig forbanna.. Mine tanker hadde hvertfall ikke vært "hvordan gikk det man han stakkaren der a?" Men altså... Hu burde jo klare å svinge unna bilen da.. hvis hun hadde fulgt med på trafikken forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 blir irritert når jeg ser sånne bil jakter jeg! setter veldig mange uskyldige liv i fare! skal'n kjøre fort kan det gjøres i lovlige former! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå