Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig melding i displayet at det var noe feil med baklysene. Lyser at det er noe feil med begge 2. Har sjekket det og det lyser som det skal på vanlig baklys og bremselys og ryggelys.. :?:

Noen som har noen ideer om dette? :?:

Skrevet

Det skal lyse 2 lys i hver lampe, hele tiden.. sjekket bremselysa, ryggelysa og blinklysa? tåkelys er jo bare på ene siden..

Skrevet

Sjekket bremselys og ryggelys. Ikke sett om det lyser 2 lys hele tiden. Blinklys og tåkelys har jeg ikke sjekket. Må få vasket først. Vært i Sverige i helga. Bilen har skiftet farge til hvit/grå.. Verste jeg har sett. Klarer ikke å slappe av før den er vasket.. :shock:

Skrevet

en kompis av mæ var i helgen i oslo å hentet seg en E46 *grattis til han* når han kom oppover hit la jeg merke til de 2 lysan i instrumentet. det viste seg og være skilt lysene bak som ikke funket..

Skrevet

Ok! Da skal jeg sjekke de utrolig gode tipsene her og komme tilbake med en konklusjon! Skal ha bilen på Service (inspeksjon II) denne uke eller neste så jo mer feilfri bilen er jo billigere blir det! :D

Skrevet

Bare Hyggeli :) litt tilfeldi at jeg kom til å tenke på det ja :) men man ser jo fort det at det kan være den minste detalj som løser ett lite problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...