Gå til innhold

SOLGT!


Zenix
 Share

Anbefalte innlegg

Fronten er Riegers E46 M-front, finnes ikke finere frontfanger til E36 spør du meg :lol:

Tror ikke prisen er så galen nei, ser de ligger på rett over 80.000kr når de er stylet opp litt.

Løp og kjøp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg likte den der bilen!!

Om jeg får lappen som planlagt ( om 20 dager) så kjøper jeg den da! :D

Men du sier jo at kjøpet haster, så du er vell ikke villig til og vente sååå lenge :? ( *håpe du ikke får solgt den før 20 mars* )

Men som sagt, sender mail i midten av mars og hører om du har solgt den eller ikke :D

Har du råd til bilen da, har du vel også råd til den nå? :whatever:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den der bilen!!

Om jeg får lappen som planlagt ( om 20 dager) så kjøper jeg den da! :D

Men du sier jo at kjøpet haster, så du er vell ikke villig til og vente sååå lenge :? ( *håpe du ikke får solgt den før 20 mars* )

Men som sagt, sender mail i midten av mars og hører om du har solgt den eller ikke :D

du vet at 20 mars er zenix sitt et års jubileum her på forumet? gi han en gave ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, gi meg en gave :D

Helst en brunette med smooth kropp, og så.. Øhm, var kanskje ikke det du mente? :?

Men jo, gjerne, greit å få solgt bilen med tanke på at jeg allerde har kjøpt meg ny, i tillegg til at lånet blir billigere når jeg skyter inn pengene jeg får for den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker god t bilen din bortsett fra cupwings'a.. Rart du ikke får solgt den :/ Menmen, lykke til videre iallefall!

litt OT SteffenK men jeg har sett nærmere på gammelbilen din nå..kompis av meg som kjøpte den. Så ut som det er gjort skikkelig arbeid..og så på kontrakten hans at han fikk prutet den ned til 100.000,- å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

bare som ett tips til deg ang annonsen på autodb: Når jeg søker på biler så huker jeg av slik at jeg bare får opp annonser med pris og bilde. Annonser uten pris har jeg aldri orket å få opp i søkene mine, og jeg vet jeg ikke er alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...