Gå til innhold

SOLGT!


Zenix
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Er dessverre svært lite interessert i å senke prisen så mye mer. Bilen er i tipp topp stand, motoren går som en klokke. Null tikking. I tillegg er bilen strøken i interiøret, ikke så mye som en flekk. Det samme gjelder lakken, helt utrolig fin i lakken til å være såpass gammel. Jeg hadde ikke satt prisen til den prisen jeg har satt den til om det ikke var for bilens stand. Jeg tviler sterkt på at det er så alt for mange andre 91mod 325er som er i like god stand. Jeg mener derfor at det er naturlig å kreve noen tusenlapper ekstra for den. Jeg er mottakelig for bud, men noe under 60 blir dessverre ikke engang vurdert :) Dette er en typisk bil som MÅ sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bilen ser grei nok ut, og prisen er helt grei samenlignet med andre

325, men bildene er ræva.

Finn en åpen pen plass, kansje i sola, og ta bilder, og av interiøret, og bytt dem ut med de på autodb, så kansje det hjelper? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser grei nok ut, og prisen er helt grei samenlignet med andre

325, men bildene er ræva.

Finn en åpen pen plass, kansje i sola, og ta bilder, og av interiøret, og bytt dem ut med de på autodb, så kansje det hjelper? :)

Det har slått meg og :) Og Autodb er det dårlig respons på. Kost på deg 400kr og legg den ut en mnd. på Finn.no så blir den solgt tvert! Min bil lå ut på autodb i flere mnd. uten en eneste respons. På finn.no fikk jeg 4 henvendelser på 1 døgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...