Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Faen te strøken bil! Fekk lyst på den der!

Synd du ikkje teke andre BMW-er i innbytte :(

Like eigentleg ikkje E36, men den der var berre rå!

Skrevet

Takk for det :D

Bilen er dønn strøken, både i lakk og motor. Den ser adskillig nyere ut enn 91mod, en typisk bil man må se live for å få et skikkelig inntrykk av :) Må si jeg savner bilen, spesielt kjøremessig, så jeg må nok til med noen prøveskilter på den en dag og to før den bytter eier :lol:

Skrevet

Er vel bedre å selge den litt billigere slik at du slepper å la den stå å tape seg i verdi! Du tjener jo en del på lånet og sier du, sida du spytter inn pengene du får ifra salget!

Skrevet

Kommer ikke til å selge den til enhver pris, da får den heller stå å ruste i tunet til den har sunket såpass i verdi at lave bud kan aksepteres :lol:

Dalern: Er stygt redd for at 45 000 er i minste laget ja, men du finner sikkert en gammel toyota du kan kose deg med i mellomtiden :P

Skrevet

Var vell egentlig ment som en spøk :lol: hehe

Du får solgt denna bilen hvertfall.Strøken e36 spør du meg:D

Synd du har den ute nå og ikke nærmere vinteren igjen.Skulle jeg tatt den :wink:

Kunne jeg stått og gnukka på den frem til sommeren igjen!

\\Dalern

Skrevet

Regner med at bilen forsvinner iløpet av sommeren ja, den er hvertfall utrolig strøken :) Hadde jeg hatt råd til å ha begge bilene hadde jeg beholdt den, må si jeg savner lyd og drag :D

Skrevet

Du gidder ikke ta noen bedre bilder av den da? Helst uten cupwings ;) Ut fra bildene så ser den litt shabby ut i fronten, men regner med det er bare kvaliteten på bildene og de cupwingsa som trixer..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...