Zenix Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Skrevet Mai 21, 2006 Ligger på 65 000 som den har gjort ganske lenge nå.
Arimanni Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Faen te strøken bil! Fekk lyst på den der! Synd du ikkje teke andre BMW-er i innbytte Like eigentleg ikkje E36, men den der var berre rå!
Zenix Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Skrevet Mai 21, 2006 Takk for det Bilen er dønn strøken, både i lakk og motor. Den ser adskillig nyere ut enn 91mod, en typisk bil man må se live for å få et skikkelig inntrykk av Må si jeg savner bilen, spesielt kjøremessig, så jeg må nok til med noen prøveskilter på den en dag og to før den bytter eier
Hylland Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Er vel bedre å selge den litt billigere slik at du slepper å la den stå å tape seg i verdi! Du tjener jo en del på lånet og sier du, sida du spytter inn pengene du får ifra salget!
Dalern Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Jeg har 45 000 på meg Men tror nok det blir litt lite gitt. Strøken bil. Skulle gjerne hatt den selv:D Lykke til! \\Dalern
Zenix Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 Kommer ikke til å selge den til enhver pris, da får den heller stå å ruste i tunet til den har sunket såpass i verdi at lave bud kan aksepteres Dalern: Er stygt redd for at 45 000 er i minste laget ja, men du finner sikkert en gammel toyota du kan kose deg med i mellomtiden
Dalern Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Var vell egentlig ment som en spøk hehe Du får solgt denna bilen hvertfall.Strøken e36 spør du meg:D Synd du har den ute nå og ikke nærmere vinteren igjen.Skulle jeg tatt den Kunne jeg stått og gnukka på den frem til sommeren igjen! \\Dalern
Zenix Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 Regner med at bilen forsvinner iløpet av sommeren ja, den er hvertfall utrolig strøken Hadde jeg hatt råd til å ha begge bilene hadde jeg beholdt den, må si jeg savner lyd og drag
Sevenord Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Du gidder ikke ta noen bedre bilder av den da? Helst uten cupwings Ut fra bildene så ser den litt shabby ut i fronten, men regner med det er bare kvaliteten på bildene og de cupwingsa som trixer..
Anbefalte innlegg