Morten318 Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Som topic sier.. Finnes det? eller er eneste mulighet litt soting på egenhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Hvis du absolutt skal ødlegge grøfte lysene, må du nok gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hvis du absolutt skal ødlegge grøfte lysene, må du nok gjøre det selv. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Hvorfor sote grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Ja det finnes, og det er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Ok, noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 cabben har svarte lokk ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg tenker å skaffe meg sorte grøftelys til min E36.. Du får kjøpt sorte grøftelys eller så kan du legge sotefilm på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hvorfor sote grøftelys? Hvorfor hvite blinklys? Kansje fordi han syns det er tøfft? Har ikke sett det jeg, så skal ikke si no, men det kan hende at det er "kult".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg tenker å skaffe meg sorte grøftelys til min E36.. Du får kjøpt sorte grøftelys eller så kan du legge sotefilm på dem.. Vet du hvor man kan få tak i det da? Hvordan vil solfilm bli da? må jo bli for varmt for det? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Det finnes, ja. Har sett annonser for det i Total BMW. Skulle vurdert det selv hadde det vært enklere å få tak i. Dessuten har jeg allerede kjøpt nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Det finnes ja...selges på bl.a www.bmtown.com for 65£ Men om de er lovlige vet jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 De var slettes ikke gale... De ser jo ut som originallyktene jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Tipper det er FK eller in-pro sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå