Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Dette har eg aldri sett... Må laste ned episoden eg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Og, det med at nrk klipper bort det partiet midt i er helt bak mål! Selv syns jeg det er noe av det morsomste, det å følge med på gjestene som ravkjører Liana'en rundt banen Mye artig som blir sagt/gjort og vist av ansiktsutrykk Helt enig! Det er jo noe av det festligste. Idiotisk av NRK. Norge er klar for timeslange bilprogrammer! Ser det aldri på NRK, drar det heller ned fra nettet og får hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg får ikke lastet ned episoden jeg Er det noe håp om jeg kan se den da?? Bortsett fra på TV liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Har også tatt ned de fleste fra nettet. Nrk får ta det på sin kappe siden de redigerer ut store deler av den egentlige produksjonen.. |andreas|: Har du lastet ned en xklient? Ta feks Azureus, den er bra: http://www.download.com/Azureus-BitTorr ... ag=lst-0-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 bra episode det der ja.. helt utrolig hvordan de behandler bilene i denne episoden... angående nrk og halvtimes versjonen, så bruker de samme versjon som BBC WORLD. Er bare på BBC 2 at 60 min episodene sendes. Siden top gear erstater autofil når autofil ikke er på lufta, har de en halv time å fylle... ergo brukes BBC WORLD versjonen... Ser ikke problemet, er jo bare å laste ned... (www.finalgear.com har linker til bådt top gear og fifth gear.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå