SteffenK Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Pga at jeg har har fått tilbud om å kjøpe gamle bilen min så må jeg selge den jeg har nå veldig fort, før den andre blir solgt, så jeg tar imot skambud! Bilen er sølvfarget, senket(60-40), m3front, bakrutesenker, angel eyes, 17" ac schnitzer felger følger med(sommer) alu felger også på vinterdekka. Den har meget rå lyd. Bilen er strøken å fin invendig, sort interiør. Bilen er så godt som rustfri, og fremstår som fin å strøken utvending. Bortsett fra at fronten er litt sprukket fordi den var borti en snøhaug. Men det er veldig lite, ny front kan følge med. Det er en meget sprek bil, og motoren går veldig fint, helt fri for ventiltikking o.l, aldri vær noe trøbbel med motoren. Den har kvasskam, og det er utrolig rå lyd av den. Den har rulla 270000km, men bærer absolutt ikke noe preg av det. Det har ny topp, den ble bytta for rundt 2 år siden av forrige eier. Bilen har fult alle oljeservicer, og har blitt tatt meget godt vare på. Som sagt, den selges til høystbydende, men det må skje fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ja det var det ja. Skal prøve å skaffe det så fort som mulig, men det tar kanskje ett par dager, for jeg har bilen på verksted nå, skal ta service på den slik at den blir fin å strøken til den som kjøper. Så skal det byttes foringer rundt omkring.. Jeg får den igjen på torsdag, tror ikke jeg kan få taki bilder før da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 kor du har levert den inn på verksted? jobber på bilverksted i fremmerholen e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 På Bil Og Mekaniske på Vigra! Vet ikke om du kjenner til det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwpusen Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Så du kommer ikkje til Ørsta altså? Tenke du vil vel helst ha cash no...Ka slags bil den gamle bilen din e da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Nei dessverre, jeg ble helt i 100 når jeg fant ut at gamle bilen var på veiene igjen.. Må ha den! Det er en 91mod 320, råå bil. Det er den jeg har på avataren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 var ikkje den totalt skada da? Kem som har fiksa den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jo, den var det. Men nå er det ett bilverksted som har fiksa den opp igjen slik som den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Jo, den var det. Men nå er det ett bilverksted som har fiksa den opp igjen slik som den var Ikkje for å vera frekk, men en bil som har vert sikkeleg knust, blir aldri helt den samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Det kommer helt ann på,, nå til dags så er det bare utskjifting av karosseri deler og det er jo ingen problem! men problemete er jo å ha ryktet på seg med at bilen har vært knust en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 jeg hadde ikke kjøpt tilbake en bil som har blitt totalt karroseriskada hvertfall..som det sies over her så blir den aldri den samme igjen. og prisen må vel være der etter..? må jo koste Betydelig mindre med tanke på at det har vært en skadebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Har du bilder av bilen du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 som det sies over her så blir den aldri den samme igjen.og prisen må vel være der etter..? må jo koste Betydelig mindre med tanke på at det har vært en skadebil? søskenbarnet mitt går oppretter, og kollegaen hans er utrolig dyktig! om kanskje ikk 100% så blir arbeidet hans iallefall 98% strøkent! tror nok det er mange som han i den bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 de fleste merkeverksted gjør en så å si perfekt jobb Men den stuper i pris når den har vært kollisjonsskada og har vært kondemnert. så skal du kjøpe bilen tilbake så ikke betal noe overpris hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg