Gå til innhold

91 mod E36 325 selges! Må bort fort! selges billig!


SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Pga at jeg har har fått tilbud om å kjøpe gamle bilen min så må jeg selge den jeg har nå veldig fort, før den andre blir solgt, så jeg tar imot skambud!

Bilen er sølvfarget, senket(60-40), m3front, bakrutesenker, angel eyes, 17" ac schnitzer felger følger med(sommer) alu felger også på vinterdekka. Den har meget rå lyd. Bilen er strøken å fin invendig, sort interiør. Bilen er så godt som rustfri, og fremstår som fin å strøken utvending. Bortsett fra at fronten er litt sprukket fordi den var borti en snøhaug. Men det er veldig lite, ny front kan følge med. Det er en meget sprek bil, og motoren går veldig fint, helt fri for ventiltikking o.l, aldri vær noe trøbbel med motoren. Den har kvasskam, og det er utrolig rå lyd av den. Den har rulla 270000km, men bærer absolutt ikke noe preg av det. Det har ny topp, den ble bytta for rundt 2 år siden av forrige eier. Bilen har fult alle oljeservicer, og har blitt tatt meget godt vare på.

Som sagt, den selges til høystbydende, men det må skje fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det var det ja. Skal prøve å skaffe det så fort som mulig, men det tar kanskje ett par dager, for jeg har bilen på verksted nå, skal ta service på den slik at den blir fin å strøken til den som kjøper. Så skal det byttes foringer rundt omkring.. Jeg får den igjen på torsdag, tror ikke jeg kan få taki bilder før da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som det sies over her så blir den aldri den samme igjen.

og prisen må vel være der etter..? må jo koste Betydelig mindre med tanke på at det har vært en skadebil?

søskenbarnet mitt går oppretter, og kollegaen hans er utrolig dyktig! om kanskje ikk 100% så blir arbeidet hans iallefall 98% strøkent! tror nok det er mange som han i den bransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...