Gå til innhold

kjøp av e36 316?


325demon
 Share

Anbefalte innlegg

er nok for å leke seg med om vinteren ivertfall ;)

Angående motor så varierer vel det litt, de tidligste versjonene har vel samme som jeg har (m40 med registerreim), men de nyere har en noe bedre motor med kjede (slik jeg har fortstått det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt liten motor, men virker som de er veldig holdbare.. En kompis som hadde en slik bil før, og han brukte det for å si det slik..

Men skulle ikke du ha 200sx a, 325demon? Kommet på bedre tanker? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok for å leke seg med om vinteren ivertfall ;)

Angående motor så varierer vel det litt, de tidligste versjonene har vel samme som jeg har (m40 med registerreim), men de nyere har en noe bedre motor med kjede (slik jeg har fortstått det)

så du har 89 e36? trodde de kom i 91 jeg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok for å leke seg med om vinteren ivertfall ;)

Angående motor så varierer vel det litt, de tidligste versjonene har vel samme som jeg har (m40 med registerreim), men de nyere har en noe bedre motor med kjede (slik jeg har fortstått det)

så du har 89 e36? trodde de kom i 91 jeg...

Kom i 91..el`satanical har e30..er vel mykje godt samme motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok for å leke seg med om vinteren ivertfall ;)

Angående motor så varierer vel det litt, de tidligste versjonene har vel samme som jeg har (m40 med registerreim), men de nyere har en noe bedre motor med kjede (slik jeg har fortstått det)

så du har 89 e36? trodde de kom i 91 jeg...

Kom i 91..el`satanical har e30..er vel mykje godt samme motoren?

stemmer det, har ikke e36 selv. Er en par i området som har det, og virker ikke som de er missfornøyde ivertfall ;)

Slik jeg har forstått det er det samme motoren ja.. Så man MÅ være obs på registerreim (som har intervall på 40k MAX) og kammen som fort blir til en børste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 92 modell 316 som har trilla 414.000(!!!) nå. Kjøpte den på 364.000 og bare hatt problem med LMM en gang, som førte til litt fusking. Det var bare å lodde et par kontakter. Ellers har den vært veldig trofast, og går veldig fint fremdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...