Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

montering0154we.jpg

montering0220fc.jpg

holder på og bygge BMW min nå.serskikkelig fælt ut nå men blir bra når den bli ferdig da :D

litt fakta:

m20b25.dreide stemler.kompressjon på 8,2:1... 3 splitt sveiset grenrør med utak for ekstern wastegate.kkk k29 turbo(god for opptil 650HK)rs2 wastegate.e6k datasprut,msd coiler,bosh 500cc dyser,justerbar bensintrykks regulator,opgradert bosh bensinpumpe,iveco intercooler,3,5" rustfritt downpipe til 3" rustfritt+++skal skrive mer seinere.men motor er enda under konstruksjon

kommer flere bilder etter hvert når eg finner ut av dette her.er ny her eg så kan ikke allt helt enda :oops:

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

der var birger på nett :D ja det kommer seg nå..kommer med laptoppen idag jeg ,så ser vi om vi får noe gang på haltechen din.husk jeg skal være med på første turen 8)

Skrevet

samme filteret jeg har..akkurat stort nok!skal bort nå jeg og se om vi får lagt på tenning og bensin map på haltechen hans.så blir det nok start til helga tenker jeg.. :P

Skrevet

hvor får du kjøpt haltech e6k datasprut..? stili prosjekt.. lurer på å begynde å modde selv no so..

hold oss oppdatert..;)

Skrevet

går fort litt penger når ein holder på og byge sånne prosekter ja.denne motoren + div mapping osv kommer vertfall ikke under 50 000kr nei.

men blir jo kjekkt etter på og da :D håper eg.hehe

m20b25 er en helt kurant motor og bygge opp det asså :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...