antiloop Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Eg e med på kjøp av xenon fra dyvik, dersom vi får til en god pris! Noen som har montert dette på E30, eller vet om det lar seg lett gjøre.? Går helt fint det! Gjort på 20min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Steffan C: Jeg har selv ikke testet det, men er visst flere her på forumet som har gjort det. Så vidt jeg forstod, så trenger man bare ta med seg pass ja. (dette for å bevise hvor du kommer fra og hvem du er). Det er jo internasjonalt ID. kan bekrefte at det ikke er noe problem med å gjøre det. bor 4 mil fra strömstad, og har gjort det ett par ganger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Fungerer dette på Bmw Z3? 98 modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Fungerer dette på Bmw Z3? 98 modell.. Skal ikke være noe problem så lenge du har H1, H4 eller H7 Edit: Ser du skal ha noe som heter 9006/HB4 i nærlysene og 9005/HB3 i langlysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Men jeg har ikke automatik justering av lyktene da. Har bare sånn man vrir på innvendig.. Tenkte da på godkjenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Men jeg har ikke automatik justering av lyktene da. Har bare sånn man vrir på innvendig.. Tenkte da på godkjenning.. Stod vel tidligere her at hvis du skal godkjenne det MÅ du ha automatisk regulering av lyktene pluss lyktespylere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Eg e med på kjøp av xenon fra dyvik, dersom vi får til en god pris! Noen som har montert dette på E30, eller vet om det lar seg lett gjøre.? Her har du vel en liten pekepinn på åssen det gjøres... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 har en e36 spm jeg tenkte å montere xenon på. disse "kitene" er de til nær eller fjernlys? om jeg kjøper 2 sett og monterer i både nær og fjern.. blir det samme styrke på lysene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Nærlys Xenon = 35watt Fjernlys Xenon 50watt Så enkelt er det Kjøper du et fjernlyssett (50watt), så kan det kun brukes på fjernlys, osv. Jeg har ihvertfall fått et pristilbud på fjern- og nærlyssett til ca 4700,- totalt. Dette da ved et enkelt kjøp. Du får sende dem en mail om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Nærlys Xenon = 35wattFjernlys Xenon 50watt Så enkelt er det Kjøper du et fjernlyssett (50watt), så kan det kun brukes på fjernlys, osv. Jeg har ihvertfall fått et pristilbud på fjern- og nærlyssett til ca 4700,- totalt. Dette da ved et enkelt kjøp. Du får sende dem en mail om du er interessert. Hmm... har bi-xenon på bmw'n... den endrer vel ikke watt styrken når jeg slår over til fulltlys vel? De jeg har snakket med som har montert i både nær og fjernlysene har brukt samme kit på begge. Var jo ikke så ille pris du hadde fått på de to settene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Ja, Bi-xenon blir litt anderledes. Jeg snakket om to fysiske pærer, og da er det watt-forskjell. Disse blir det dumt å blande sammen. Som regel, så er det bare H4 i bi-xenon, så blir vanskelig for meg med H1 da. Må isåfall kjøpes nye lykter osv osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Ikke bestill fra USA. Skulle noe gå galt med lysene, er det jo et sant helvete å få reklamert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Er jo dritdårlig lys på E34 orginalt, så kunne godt tenkt meg xenon. Kva passar til denne bilen og kva er best? Vil ha både nærlys og langlys.. Max 5000kroner... Er det mulig å få xenon i tåkelysa og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Du kan få xenon i alle lyktene dine ja. Da trenger du 6 kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Dritdårlig lys på E34 originalt? Hmm.. vel.. nærlyset er nok så som så, men langlyset er kjempebra. Er bilen senket foran må du få skrudd opp lyktene, og med mye senking er det faktisk litt problematisk å få de høyt nok. Min lyser rett i bakken. Før hadde den veldig gode fjernlys. Mye bedre enn veldig mye annet jeg har prøvd. Det kan også lønne seg å sjekke ledningsnettet til hovedlyktene. Ledningene er/var skikkelig dårlige og nesten av på begge mine E34, helt foran der de går inn i pæresokkelen. Den ene begynte hele plasten rundt å smelte på, fordi det var så lite kontakt igjen å overføre strømmen pæra trakk. Gamle biler etterhvert. Åja, og så betyr faktisk pærene en del. Biltema sine 14.90-pærer lyser ikke allverdens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå