Gå til innhold

sprekk på bakstellet


en325ic
 Share

Anbefalte innlegg

e d noen hær som har vært borti sprekk i "ramma" på bakstellet på E36??

har d på min bil, merker d me at d knirker når æ kjører! så d i førstegang i august da jeg skifta storforingene på bakstellet!

jeg sveiset d da, men d har vist kommet tilbake! må vel legge ei plata dær å sveise sånn at belastninga bir bedre fårdelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min e36 Coupe knirka og dunka sykt i bakstillingen, siden jeg ikke har en ordentlig plass til å skru, satte den inn på verksted for å skifte foringene bak, som jeg anntok var gåene.

Men så ringer mekanikeren til meg å sier at hele bakstillingen var knekt av i festene til karosseriet... SURT! Nå har bilen stått på verksted i en uke... ser bare lappene flyr ut av vinduet.. dette blir dyrt! Hvor mye eller lite skal det til for å knekke disse? Er dette typisk BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det gikk litt kaldt nedover ryggen min nå... Har nemlig litt knirking av og til. Jeg trodde det bare var senkesettet som lagde lyden, eller ei eller annen gummiforing som knirket litt. Jeg hadde satt veldig pris på bilder angående det her, for jeg må få bilen opp på bukk og finne ut av det her... Kan egentlig ikke skjønne hvorfor det skal kunne ramme en bil som har blitt kjørt såpass fint, aldri noe banekjøring. Trodde at det var det som gjorde at det knakk, og trodde heller ikke at det var noe utbredt E36 problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut for at flere har vært borti samme broblemet som meg.

Jeg oppdaget her i går at det begynt å bli nå forferdelig til "klunking" når jeg tok løst og når jeg dro på litt. Så idag var jeg på verksted til en kammerat da for å se hva det var.

Jeg visste at jeg hadde noen utslitte foringer bak der, men det var nok verre enn det ja. Foringen hadde revet seg løs ifra karroseriet ja gitt. Kjedelig. Når jeg skal fikse det så tror jeg det blir forsterket med en gang ja.

Er disse foringene skrudd bare opp i karrosseriet eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...