Platepratar Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Har lest begge historiene nå. Men virker nesten som det er bare ei side av to heilt forskjellige saker. Ikke så lett å bli heilt klok på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Det er såklart Tarjei som skriver,ingen ville forklart seg sånn i 3 person. Og Monkey Business er sikkert en kamerat av han som ikke klarte å døyve sin frustrasjon eller noe. la dette ligge,ingen som har noe med denne saken allikevel. Hørtes ihvertfall for meg ut som grei skuring-uten at jeg brygger opp til en større diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 La dette ligge,ingen som har noe med denne saken allikevel. Hørtes ihvertfall for meg ut som grei skuring-uten at jeg brygger opp til en større diskusjon. Den støtter eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg