Gå til innhold

BMW'en har fått seg en smell :(

Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke bare delene som koster. Må lakkeres også, og det koster penger hvis man ikke gjør det selv!

Synd det der...

Det med polititet overrasker meg ikke ett sekund btw...

Bare si at du har sterk mistanke om promillekjøring pga lukt, oppførsel, snøvlende tale, sløret blikk osv. Da kommer de fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikkje koste 25.000 ++

Tipper 15 - 20

summen jeg sa er den summen jeg regner med taksten hadde blitt hvis dette skulle vært gjort på forsikringa. men er du ikke født med tommelen midt i handa og har litt kontakter er det ikke vanskelig å få gjort det for under 10k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikkje koste 25.000 ++

Tipper 15 - 20

summen jeg sa er den summen jeg regner med taksten hadde blitt hvis dette skulle vært gjort på forsikringa. men er du ikke født med tommelen midt i handa og har litt kontakter er det ikke vanskelig å få gjort det for under 10k

Tommelen midt i handa??? Ka du meina??? :):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muligens funnet ett vitne...

finner du ikke vitne så få noen til og være "vitne" bare.. en gammel forvirra pensjonist som sikkert var full sier ikke noe på dette uansett..

skylddeling er jo nesten ikke bedre enn å få skylda alene..bare forsikringsselskapene som tjener på dette :evil:

hadde aldri latt gamlingen få kjøre avgårde Før det hadde kommet purk uansett..ikke fylt ut noe før de hadde kommet. må da vel finnes noen purk i den bygda der som kunne kommet vel? hvis ikke hadde jeg sagt at jeg hadde følt smerter i nakke etc og bedt om ambulanse så de hadde sett utfallet av smellen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...