Jump to content

Recommended Posts

Posted

Når kommer den j..... årsavgiften i postkassa? :roll:

Holder på å selge bilen og vil ha den vekk før flere regninger begynner å dette inn :(

• Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Var det ikke denne di hadde lagt på 1000 kr? Fra ca 2800 til 3800kr!?

Posted

hehe,tviler-sikkert økt en drøy hundrelapp eller to som vanlig,dyrt som f... er det uansett.

Fubar-Liten trøst å selge bilen,regninga kommer nok i kassa di uansett,og det er DU som har ansvaret for å få den betalt da bilen sto på deg 01.01.06..

Posted

Hvis en bil skal på skiltes i disse dager som har vært uten skilt siden september i fjor f.eks. Må da årsavgifta for neste år betales før man får ut skilta??

Posted
Hvis en bil skal på skiltes i disse dager som har vært uten skilt siden september i fjor f.eks. Må da årsavgifta for neste år betales før man får ut skilta??

Er ikke 100% sikker, men her tror jeg faktisk du må betale årsavgiften før du får ut lagrede skilter, eller nybestilte....

Jeg omregistrerte nettopp en bil som det var skilter på, men fikk IKKE betale årsavgifta der og da, fordi disse allerede er "gått i trykken", og er snart klare for utsendelse.... :roll:

Skjønte du hva jeg ville frem til? :wink:

Posted

Jeg venter med skrekk og gru... :twisted: `Nermer seg vel 3.000 i år og jeg har fire biler i garasjen og en bak ....

Hvis noen kan forklare meg hvorfor jeg ikke kan betale denne, og bl.a. kringkastingingsavgiften gjennom min vanlige skatt, blir jeg svært glad!? Dårlig med arbeidsplasser i Mo i Rana? :twisted:

Posted

Fikk 2 stk. årsavgifter i går. En på Merca og en på Suzukien. Halv årsavgift på mc'en. Så blir det en årsavgift til i april da - når Alpinaen skal ut av dvalen.

Posted

Hmm. Blir man ilagt årsavgiften selv om man leverer inn skiltene NÅ? Måtte de vært innlevert før 1.1 eller er det 1.3 som gjelder?