Gå til innhold

Når kommer årsavgiften?

Fubar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe,tviler-sikkert økt en drøy hundrelapp eller to som vanlig,dyrt som f... er det uansett.

Fubar-Liten trøst å selge bilen,regninga kommer nok i kassa di uansett,og det er DU som har ansvaret for å få den betalt da bilen sto på deg 01.01.06..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en bil skal på skiltes i disse dager som har vært uten skilt siden september i fjor f.eks. Må da årsavgifta for neste år betales før man får ut skilta??

Er ikke 100% sikker, men her tror jeg faktisk du må betale årsavgiften før du får ut lagrede skilter, eller nybestilte....

Jeg omregistrerte nettopp en bil som det var skilter på, men fikk IKKE betale årsavgifta der og da, fordi disse allerede er "gått i trykken", og er snart klare for utsendelse.... :roll:

Skjønte du hva jeg ville frem til? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter med skrekk og gru... :twisted: `Nermer seg vel 3.000 i år og jeg har fire biler i garasjen og en bak ....

Hvis noen kan forklare meg hvorfor jeg ikke kan betale denne, og bl.a. kringkastingingsavgiften gjennom min vanlige skatt, blir jeg svært glad!? Dårlig med arbeidsplasser i Mo i Rana? :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...