Fubar Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Når kommer den j..... årsavgiften i postkassa? Holder på å selge bilen og vil ha den vekk før flere regninger begynner å dette inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Er vel i mars betalingsfristen bruker å være vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Var det ikke denne di hadde lagt på 1000 kr? Fra ca 2800 til 3800kr!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Er på 2.865,- vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 hehe,tviler-sikkert økt en drøy hundrelapp eller to som vanlig,dyrt som f... er det uansett. Fubar-Liten trøst å selge bilen,regninga kommer nok i kassa di uansett,og det er DU som har ansvaret for å få den betalt da bilen sto på deg 01.01.06.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hvis en bil skal på skiltes i disse dager som har vært uten skilt siden september i fjor f.eks. Må da årsavgifta for neste år betales før man får ut skilta?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 http://www.naf.no/eway/default.aspx?pid ... 75:2:::0:0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Oversiklig den der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Hvis en bil skal på skiltes i disse dager som har vært uten skilt siden september i fjor f.eks. Må da årsavgifta for neste år betales før man får ut skilta?? Er ikke 100% sikker, men her tror jeg faktisk du må betale årsavgiften før du får ut lagrede skilter, eller nybestilte.... Jeg omregistrerte nettopp en bil som det var skilter på, men fikk IKKE betale årsavgifta der og da, fordi disse allerede er "gått i trykken", og er snart klare for utsendelse.... Skjønte du hva jeg ville frem til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg venter med skrekk og gru... `Nermer seg vel 3.000 i år og jeg har fire biler i garasjen og en bak .... Hvis noen kan forklare meg hvorfor jeg ikke kan betale denne, og bl.a. kringkastingingsavgiften gjennom min vanlige skatt, blir jeg svært glad!? Dårlig med arbeidsplasser i Mo i Rana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg har allerede fått mi årsavgift kom på 2865 eller no sånt å skal betales innen 15 mars... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Er vel rett rundt hjørnet den nå, samme som forsikringen var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Fikk 2 stk. årsavgifter i går. En på Merca og en på Suzukien. Halv årsavgift på mc'en. Så blir det en årsavgift til i april da - når Alpinaen skal ut av dvalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Hmm. Blir man ilagt årsavgiften selv om man leverer inn skiltene NÅ? Måtte de vært innlevert før 1.1 eller er det 1.3 som gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 de måtte vært levert før 1.1 ja... lurer på om det ikke er en regel for at bilen må være på huggern i tilegg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå