te em Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Ut med gamle amerikanske skitmotoren og inn med noe skikkelige greier he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 fy faen for en rå bil! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 TØFT! En litt småsær og rå bil, som har blitt enda råere. Ikke at den er en sinke med original motor, har sett og hørt den, da den spant ut krysset nede ved Statoil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 FY FEITE den var uber alles 1 sån takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Og prisen på de er det jo heller ikke noe å si på.. 500k + for en 70talls bil. Er nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Den var feit den (bakdekkene også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Synes DeTomaso Pantera Mk1 er vakrest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Synes DeTomaso Pantera Mk1 er vakrest. tja..syns den øverste der var penest jeg da men..er vel smak å behag det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 For meg så er den øverste den desidert råeste, men den nederste er mye vakrere, Mye penere linjer og form. Jeg synes nå ihvertfall det er stor forskjell på ''the beauty and the beast!'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hvis penest betyr bredest dekk og mest plastikk, så er vel den øverste penest. Motorrommet var jo pent på den øverste da. Deltar en del i et annet bilforum hvor det ofte diskuteres og drøftes bilers utseende og linjer. Ikke noe galt med å fortelle om andre fora vel? Var jo der jeg fikk vite om dette forumet. Ta en titt på http://www.raggus.net/bilforum/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 DeTomaso Pantera med E39 M5-motor! Konge! Skikkelig fete biler. Men jeg er ikke enig med Trotto i at MK1 er penest. Den litt mer kantete er penere/råere i min verden! Bilen tråden handler om er vel en ganske modda MK2? Den er vel egentlig penere original.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 En kammerat av meg fra Horten hadde en Pantera for mange år siden. Ikke helt lik styling som denne, tror det var GT4 styling, men RÅ var den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Etter min mening er disse bilene noe av det råeste som er bygget!! Drømmebil..enda mer med den motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Har hørt at fattern har pratet på De Tomaso som en rå bil, men så rå det kunne jeg aldri forestille meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Denne bilen er så rå og sjelden, at det blir helt feil med BMW motor. Sorry med det likte eg ikkje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå