Jump to content

Recommended Posts

Posted

TØFT! En litt småsær og rå bil, som har blitt enda råere. Ikke at den er en sinke med original motor, har sett og hørt den, da den spant ut krysset nede ved Statoil!

Posted

Og prisen på de er det jo heller ikke noe å si på.. 500k + for en 70talls bil. Er nok det. :)

Posted

For meg så er den øverste den desidert råeste, men den nederste er mye vakrere, Mye penere linjer og form.

Jeg synes nå ihvertfall det er stor forskjell på ''the beauty and the beast!'' :D

Posted

Hvis penest betyr bredest dekk og mest plastikk, så er vel den øverste penest. ;)

Motorrommet var jo pent på den øverste da. :)

Deltar en del i et annet bilforum hvor det ofte diskuteres og drøftes bilers utseende og linjer.

Ikke noe galt med å fortelle om andre fora vel? Var jo der jeg fikk vite om dette forumet. :-)

Ta en titt på http://www.raggus.net/bilforum/

Posted

DeTomaso Pantera med E39 M5-motor! Konge! :)

Skikkelig fete biler. Men jeg er ikke enig med Trotto i at MK1 er penest. Den litt mer kantete er penere/råere i min verden! Bilen tråden handler om er vel en ganske modda MK2? Den er vel egentlig penere original..

Posted

Etter min mening er disse bilene noe av det råeste som er bygget!! Drømmebil..enda mer med den motoren :wink:

Posted

Denne bilen er så rå og sjelden, at det blir helt feil med BMW motor. :stupid:

Sorry med det likte eg ikkje.. :x