Gå til innhold

M20b25.


Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det som HAR skjedd på motoren er faktisk det at den ene følern VAR knekt og da bytta de den uten hell, selfølgelig KAN det ha skadet den andre følern også så jeg har mest tru på at det er der feilen ligger. Jeg skal sjekke opp dette imorra tilig. Jeg har også to følere liggendes her som jeg kommer til og ta med meg ned på verkstedet. Jeg har også ekstra hjerne og coil liggende her så jeg håper på å få fyr imorra...:) Men uansett så vil jeg prøve å måle litt på følerne først, må motoren svive rundt for at det skal gi utslag ??

Har hatt dette problemet på flere biler...

Har feilsøkt i flere uker, skiftet hele ledningsnettet styreenhet osv...

Det som er problemet er at det er for stor motstand i tennings kontakten, slik at hverken bensinpumperele eller andre enheter blir trigget til å tro at du har skrudd på tenningen. men i start posisjon kan starteren få strøm. (Ikke altid)

For å eliminere dette problemet er tjuv kobling et godt alternativ.

JEG tror bilen din kommer til å starte, hvis hobby mekanikerne har kobblet riktig...

NB: Ta vare på det gammle lednings nettet det er sannsynligvis i orden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som vom sier er det jo mulig,trodde du kødda istad jeg,men sjansen ser jeg som liten.

Hvis det imidlertidig ER det som er feilen,så bøyer jeg meg i støvet til Kapteinen her.

Ønsker han VELKOMMEN i forumet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenningskontakten henger bare og slenger inne i bilen....... kan vri om med et skruhjern.... :lol:

Hva var det jeg sa...

Nokk en grunn til å klippe av tenningskontakten og gjøre en skikkelig kobbling...

Prøv, det er den jævligste feilen som finnes, i og med at det er så forbanna enkelt å sjekke ut denne type feil!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...