henry Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hvordan gjør folk det når dere bestiller vare på nettet? Hørt om flere som oppretter en Paypal konto? Noen som kan fortelle litt åssen det fungerer, eventuellt hvor jeg oppretter en slik en. Krever det mastercard, og åssen er sikkerheten ved bruk av en slik konto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Genialt,jeg betalte noe jeg har kjøpt på ebay med paypal for 2 timer siden pålydende over 6000 kr,så så trygt syns jeg det er.. Opprett en Paypal konto gjennom Ebay. Det er Ebay som driver Paypal-det er ett sidefirma skreddersydd for ebay kjøp og andre transaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Ok, så hvis jeg oppretter en paypal konto på Ebay, kan jeg benytte den til all betaling på andre nettsider også? Er det best å oppgi en konto hvor det står et mindre pengebeløp kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg har også brukt PayPal i lengere tid og har masse gode erfaringer med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Ok, så hvis jeg oppretter en paypal konto på Ebay, kan jeg benytte den til all betaling på andre nettsider også?Er det best å oppgi en konto hvor det står et mindre pengebeløp kanskje? Da må du også opprette ett VISA kort på den kontoen,for pengene blir trekt direkte gjennom det,og er det ikke dekning vil ingenting bli trekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Spørs jo hva og hvor du skal bestille da. Ebay er jo typisk paypal, mens vanlige norske / skandinaviske nettbutikker funker det greit med vanlig Visa/Mastercard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå