Jump to content

Recommended Posts

Posted

RC drifting er egentlig litt morro... synd deler åsånn er så dyrt.. ihvertfall iforhold til hva man får igjenn... føler jeg..

Posted

vet en har sagt det før meg, men det er nok bare eksosen som lager den blårøyk effekten :( men fortsatt sinnsykt kult klipp! de gutta kan kjøre as!

Posted

Man får kjøpt "drifte-kit" til de fleste RC bil merker.

Endrer vektfordelingen på bilen.

Når man først har en rc drifte bil, så er det ikke noe vanskelig å få det til. :)

Edit: Men fy å fet det er så se på ;) hehe

Posted

Går på litt feit blanding den svarte der :wink: Har selv RC bil. Serpent Impact M2 2WD! Sinnsyk sak! Skal dere se burnout med rc bil, må dere komme hitt om sommer'n gitt :lol: Burner så blårøyken står!! Koser meg da 8)

Posted

RC-kjøring er jo dritkult egentlig.. Jeg har desverre for lite tid til det, men har lagt aaaaltfor mye peng i 1/8-biler... Har et bygge som jeg har bygget selv (nesten ferdigstillet for 2-3 år siden), men som aldri har blitt 100 % - 1/8 asfalt - bygget på Kyosho landmax2 bunndel, 2 stk 25cc motorer (de 2 første i Norge, så det er en stund siden ja..) og 3-trinns girkasse... osv osv osv... Monstertrucker, buggy osv er jo heilt sjef !

Men i dag så står de fleste bilene på hylla (RC-mekkerommet i garasjen er FULLT opp av E21-karossdeler..), kun denne som faktisk ser dagens lys:

15162.jpg

14599.jpg