Gå til innhold

Vurderes solgt NOT / Ønsker prisvurdering: BMW 520I 91 (E34)


Jøran
 Share

Anbefalte innlegg

Oppland/Gjøvik

Jeg vurdere å selge bimmeren min. Den begynner kanskje å bli litt dyr for en stakkars student :P Hvis jeg bestemmer meg for å selge den skal jeg heller kjøpe en bil som er billig i drift. Så får jeg kjøpe meg en ny penisforlenger når jeg har fått jobbet litt. 8)

Kjøpte den for tre år siden av en pertentelig fyr for 60 000. Dette har skjedd på to år: EU-godkjent mars 2005, nye skiver og bremseklosser bl.a. Den var senket, men satte på vanlige fjærer foran pga EU-godkjenningen. Senkingen står ikke i vognkortet. Senkefjærene kan godt følges med. Fjernet tåkelysene foran fordi det var noe med festet. Byttet vannpumpe, coil og clutch. Clutchen ble byttet ved ca. 260 000. Nå står den vel på 290 000 ca. Har fått ut en del km mao.

Det er vel det eneste som drar ned, at den har gått så langt. Men alt tyder på at motoren er i topp stand. Skiftet olje, kjørte vel ca. 15 000, og oljen var nesten like fin. Rekke-sekser med grom lyd. 150hk. :wink:

Nå renner det litt olje, det er en simring(?) som må byttes, det skal jeg få gjort før jeg eventuelt selger den.

Ellers virker ikke bensinmåleren, mulig at jeg får sendt den til bildoktoren for å få fikset det etterhvert og. Har fått den ned i 0,8 l/mil på sommeren med pen kjøring, men regner som regel med en liter.

Stilige sommerfelger og vinterdekk med alufelg følger med.

Så, hvor mye kan den være verdt nå etter tre år og nesten 50 000 km?

BMW1.jpg

BMW2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, verre enn fryktet. Er da ganske pen BMW :P

Dumt at den har synket så mye i verdi da. Selger den ikke for 20k. Da tar jeg heller av skiltene noen år hvis det kniper :P

Nei, har ingen bilder innvendig. Men det går ann å ta.

Simringen ved veiva hvis jeg oppfattet riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er for god til å selges

Der sa du det. ;)

menhar du råd til og ha den er d vel ikke noe stort poeng i og selge uansett om du taper mere senere

Ja, er vel bare teit av meg å selge nå for å kjøpe en til om noen år :P

Så jeg beholder den, og har den så lenge den går. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du endra overskrifta til NOT???

Du kan jo selge denne å sette pengene i banken, så kjøper du tilbake en E34 om noen år... Da får du sikkert en like fin E34 til samme pris nesten...

Det er synd at de går så billig, og bruksverdien er høyere for de fleste enn markedsprisen...

Men det er en 2.0 liter som snart runder 300.000km. Om to år får du en 535 som har gått like langt til 30.000kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...