Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Stemmer dette??? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 kan sikkert stemme det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 d var rimelig!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Billig.. Men Alpina B/S har eg ikkje hørt om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 det står nok for b7s d er de mest spesielle av de. den som står til salgs her på forumet er ommbygget til b7s. skikkelig go bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 det står nok for b7s d er de mest spesielle av de. den som står til salgs her på forumet er ommbygget til b7s. skikkelig go bil. B7 ok Tok den ikkje helt med en gang.. Billig!!!!!!!! Løp og kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 offff denne fikk jeg lyst på...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 offff denne fikk jeg lyst på...... Eg og.. Såg jævla fin ut.. Motoreffekt: 500Hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Se på 7-tallet gutter. Glemmer dere å slippe opp shift-knappen blir B7S plutselig uforståelige B/S. Trotto the windtalker. Denne har gått i Trøndelag tidligere, og ble solgt nordafor for 3-4 år siden, tror jeg det var. Annonsen lyver nok ikke på hesteantallet. Men det står at den er under restaurering, så et eller annet arbeid gjenstår....(Alpina-fronspoileren er erstattet) Siden bilen er så gammel som 1978, er det ikke en B7S Turbo originalt, men toppen en B7 Turbo. Men så sier annonsen at den ved et tidspunkt ble oppgradert til turbo; noe som får dette til å stå igjen som en av den tidlige 630 CS B2-modellen. Ut fra bildet tror jeg de fleste er enige i at tidlige fargekombinasjoner med stripene ikke har glidd like tidløst gjennom historien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Godt vi har noen her på forumet med peiling på Alpina i hvertfall da Når det gjelder bilen må da dette være usedvanlig rimelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Kanskje jeg skal legge på noen tusen til og kjøpe denne som vinterbil.. Blir vel litt voldsomt å kjøpe denne også å ha stående sammen med compact'n. Men fristende var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg banner nok kirken nå, men synes dere VIRKELIG at disse bilene er fine? Mener dere at de er fine biler til datidens målestokk? Jeg mener, greit det er en klassiker og at det sikkert en gang i tiden var en top of the line bil, men den ser jo ikke ut i måneskinn med dagens øyne? Ser jo ut som en båt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Kanskje jeg skal legge på noen tusen til og kjøpe denne som vinterbil.. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHH..... Jeg velger å "prøve" å overse dette utspillet..... 6'er-Alpina med 500hk som vinterbil? Denne fortjener heller en god vinterlagring, synes nå jeg... Da kjører du heller Compacten din!!!hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg banner nok kirken nå, men synes dere VIRKELIG at disse bilene er fine? Mener dere at de er fine biler til datidens målestokk?Jeg mener, greit det er en klassiker og at det sikkert en gang i tiden var en top of the line bil, men den ser jo ikke ut i måneskinn med dagens øyne? Ser jo ut som en båt... Er det fælt å ha en 6 måneder gammel telefon? Lager du grimaser når radioen spiller musikk fra ifjor? Er du førstemann i klesforretningen når vårens moter er kommet? Jeg hadde iallefall ikke nølt om valget stod mellom denne B7S'n og en '99 318i...... Jeg velger båten! Masse gammelt som er bra enda, og blir bedre med årene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg banner nok kirken nå, men synes dere VIRKELIG at disse bilene er fine? Mener dere at de er fine biler til datidens målestokk?Jeg mener, greit det er en klassiker og at det sikkert en gang i tiden var en top of the line bil, men den ser jo ikke ut i måneskinn med dagens øyne? Ser jo ut som en båt... Hvis sammigun velger å "prøve" å overse mAZE sitt utspill, så velger jeg å "prøve" å overse ///Magnus sitt innlegg . Båt??? Det er første gang jeg har hørt noen har sagt om E24! Men det er godt vi har forskjellig smak, eller så hadde det vært mange like BMW'er rundt om . Hadde jeg hatt tid og penger, så skulle denne E24'n blitt min . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå