Gå til innhold

Elektriske seter i en bil uten.


rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har funnet noen seter som passer i bilen min nå, men tingen er at disse er elektrisk justerbare.. Det er ikke noe sånt i min bil, men skulle det være noe stort problem å få kobla dem på?

Har hørt det er bare å koble på 12-volt så skal det funke, men en annen sa at det måtte være noen reléer o.l.

Noen som vet? evt. framgangsmåte?

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal virke kun ved å koble til 12V.

MEN, bilen de kommer fra kan jo ha aut. justering av speil osv. i samme memory pakken. Kan være litt kluss å finne riktige kabler da!

Jeg har to stk el stoler som blir brukt som garasjebenk, finner ikke ut av førerstolen med memory på.

Det går jo an å koble via rele og ta styrestrøm fra svitsen, for å unngå setejustering uten nøkkel i. om det skulle være nødvendig da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kobla opp el stoler med memory i E34`en til kjerringa.... gikk fint som bare det... til og med memoryen funker... forskjellen er at stolen med memory skal ha strøm på flere ledninger enn den uten memory som kun trenger strøm på en ledning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kobla opp el stoler med memory i E34`en til kjerringa.... gikk fint som bare det... til og med memoryen funker... forskjellen er at stolen med memory skal ha strøm på flere ledninger enn den uten memory som kun trenger strøm på en ledning...

tror det er den styrings enheten som har tatt kvelden på min seter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...