320it Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Er det skinn i dørpanelene og taket også i en bil med skinn stoler? e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Er i dørpanelet ihvertfall.. Men jeg har ikke hatt skinn i taket på noen av de bilene jeg har hatt med skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 jeg har også lurt litt på dette. jeg har skinnstoler men stoff i det feltet midt på dørpanelet. på den lappen som er festa under baksetet så står det at bilen er utstyrt med sportskinn interiør og chassinr stemmer overens med lappen og bilen. det betyr vel sikkert at bilen er levert med skinnstoler fra fabrikk, men at dørpanelene er byttet en gang i tiden? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Eg har vertfall skinninteriør, men ikkje noko skinn i taket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Finnes vel ikke e36 med skinn i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Er ikke vanlig med skinn i taket selv om man har skinn int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå