Gå til innhold

19" til 330ci..


Diggern
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,Skal kjøpe noen 19" til 330`n nå,men jeg er usikker på hvilken bredde jeg skal ha,har søkt rundt her men det står så mye forskjellig... Vil det gå med 8,5" med 235/35-19 foran og 9,5" med 255/30-19 bak uten noen mods? Eller må jeg kjøre 8,5 hele veien med 235/35-19 feks? Håper noen kan hjelpe meg her... Har justerbart understell.

Takk på forhånd :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer selvsagt ann på hvilket ET (innpress) det er på felgene også.

jeg hadde 8,5 x 19" ET ET35 med 235/35 foran og 9,5 x 19" ET 40 med 265/30 bak på min E46 coupe.

kjørte med justerbart understell, og måtte rulle litt på hjulbuene både foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer selvsagt ann på hvilket ET (innpress) det er på felgene også.

jeg hadde 8,5 x 19" ET ET35 med 235/35 foran og 9,5 x 19" ET 40 med 265/30 bak på min E46 coupe.

kjørte med justerbart understell, og måtte rulle litt på hjulbuene både foran og bak.

Sitter forresten å ser på den bilen akkurat NU!

Den står parkert utenfor kontorvinduet mitt.

BBS CH i 19" rigger MEGET bra på en E46 coupè. Jeg kan nesten svelge at den er svart til og med... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter forresten å ser på den bilen akkurat NU!

Den står parkert utenfor kontorvinduet mitt.

BBS CH i 19" rigger MEGET bra på en E46 coupè. Jeg kan nesten svelge at den er svart til og med... :D

håper ikke den nye eieren kjører med sommerdekk nå.. :?

svart E46 med Le Mans m/ gullsenter hadde vært noe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter forresten å ser på den bilen akkurat NU!

Den står parkert utenfor kontorvinduet mitt.

BBS CH i 19" rigger MEGET bra på en E46 coupè. Jeg kan nesten svelge at den er svart til og med... :D

håper ikke den nye eieren kjører med sommerdekk nå.. :?

svart E46 med Le Mans m/ gullsenter hadde vært noe.. :D

Her i Ålebyen er det tørre, fine veier og ca. 5-6 +grader :D:D:D

Dessuten har jeg aldri sett den bilen med vinterhjul, så jeg lurer på om han ikke har det. Brukes bare på fine dager...

Jeg driver å lurer på en coupè fra Tyskland nå, tenkte jeg skulle hente et sett med BBS Le Mans i same slengen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer selvsagt ann på hvilket ET (innpress) det er på felgene også.

jeg hadde 8,5 x 19" ET ET35 med 235/35 foran og 9,5 x 19" ET 40 med 265/30 bak på min E46 coupe.

kjørte med justerbart understell, og måtte rulle litt på hjulbuene både foran og bak.

Så du måtte valse da?

Har ikke funnet noen spes. felger enda,men lurer litt på hva jeg skal se etter av dim liksom...Vil det se litt "tynt" ut med 8,5" rundt hele tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer selvsagt ann på hvilket ET (innpress) det er på felgene også.

jeg hadde 8,5 x 19" ET ET35 med 235/35 foran og 9,5 x 19" ET 40 med 265/30 bak på min E46 coupe.

kjørte med justerbart understell, og måtte rulle litt på hjulbuene både foran og bak.

Så du måtte valse da?

Har ikke funnet noen spes. felger enda,men lurer litt på hva jeg skal se etter av dim liksom...Vil det se litt "tynt" ut med 8,5" rundt hele tro?

Min coupè har 8.5x18 foran og 9.5x18 bak (225/40 og 265/35). ET husker jeg ikke i slengen. Men jeg måtte valse en tanke for å få plass (med fin senking).

Disse hjulene subber på min nyinnkjøpte Touring med sportsunderstell.

970716-bilde4-e46-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du måtte valse da?

Har ikke funnet noen spes. felger enda,men lurer litt på hva jeg skal se etter av dim liksom...Vil det se litt "tynt" ut med 8,5" rundt hele tro?

valsing må til ja.

jeg personlig syntest det er finere med litt bredere bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Ålebyen er det tørre, fine veier og ca. 5-6 +grader :D:D:D

Dessuten har jeg aldri sett den bilen med vinterhjul, så jeg lurer på om han ikke har det. Brukes bare på fine dager...

Jeg driver å lurer på en coupè fra Tyskland nå, tenkte jeg skulle hente et sett med BBS Le Mans i same slengen... :wink:

det er noen som har det.. :wink: hos meg er det sur vind og masse snø..

kjøper du BBS LM, så blir jeg misunnelig.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :P

Men er ikke særlig sugen på å begynne å valse..Så hva slags dim må jeg gå for da tro? Hvis du har link til noen felger som du tror vil passe så hadde jeg vært veldig takknemlig :lol:

Virker som du har litt mer peil på detta enn meg :D

hvorfor vil du ikke vals?

hvis du ikke skal valse, så må du evt kjøre på 225/35 og 245/35, men da blir det tyskerstuk, og kanskje problemer med å få det godkjent.

evt kjøre med 8,5" felg rundt hele, men da må du evt kjøre med 225/35 foran eller heise bilen litt i front. du kan kjøre med 235/35 i front, men det kommer ann på hvilken dekkmerke du skal ha.. hadde først yokohama-dekk, og det var trangt. byttet til falken, og det ble god plass..

felger fins det så mye av, så det spørs egentlig hvilken prisklasse du skal legge deg på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet et sett bbs ch felger nå. 19" 8,5" 235/35-19 og 9,5" 265/30-19

Inpresse er på 42. Han som skal selge har hatt de på en e46compact og en z4,han fikk plass til disse uten mods. Da må vel jeg få plass på coupen også? Eller er det mindre plass der? Har ikke noe mulighet til å få prøvd disse på,så det er så utrolig kjiiipt å kjøpe de hvis jeg ikke får plass :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...