Jump to content

lys! (E30)

Recommended Posts

Posted

Trenger sårt råd\hjelp når det gjelder park.lys og lysene i speedmotere... det er IKKE lys der uten om "Check" og disse inspetcion lysene som fungere, det er ikke lys i turteller eller speed viseren, har sjekket det meste med sikringer og sånt.

Dette skjede etter jeg hadde tullet meg litt fremme med lysene, og nuh funker IKKE par.lys og speedo lys. har en anelse om at det kan være brytere som du stiller på fra kjøre lys til park lys OSV. noen som kan hjelpe????? :)

Posted

ikke akkurat rette tid på dagen å få svar på da. alle er jo på jobb no.

Men jeg tror nok det er lys bryteren din kan ha tatt kveld.

en kompis av meg hadde nesten samma problem som deg.

han byttet bare lys bryteren så fikk han lys i alt igjen.

Posted

Hehe, hjertelig, var bare det egentlig skulle ha svar på...

satser på det, kommer tilbake med mer visst jeg trenger noe ekspert råd :D

Posted

men en liten ting, er det sånn at det er sånn noe lunde som på juletree lysene på bmw, går den ene pæren så funker ikke resten, eller noe i den duren der...

Posted

nei. det er nok ikke det.(jul tre)

men det er noe med lys bryteren som gjør at den kutter resten av kretsen.

Men har du manglet noen lys før?

Posted

ja har vel det, lednigen i enden på de koppene var dårlig så måte lodde nye jording og parklys gikk støtt og stadig og sikringer, så jeg gikk og fikk meg 2 nye kopper og smalt de i, og etter det, VIPS, no light :cry:

Posted

har du byttet bryteren nå da??? er veldig ofte d kan være dårlig kontakt i sikringsboksen så du kunne kanskje prøvd og riket litt på sikringene. brukt litt elektrospray eller no.

Posted

Den lysbryttern du tar ut og inn for og veksle mellom park og kjøre lys sant?, hgolder på og få tak i en sånn, men trolig er det den da, men har fått til park.lysene igjen da, mangler bare i speedo