antiloop Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... 321&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Forferdelig upraktisk bord egentlig,med tanke på ommøbleringer og flytting.. men tøft,ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 Passer vel best til "gutte rommet" ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Hadde vært fint å hatt i verkstedet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg kom hjem med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Lurer på hva min bedre halvdel hadde sagt om jeg kom hjem med det "Du får bære det inn sjøl" vil jeg tro hun ihvertfall hadde sagt.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hadde dette kommet på stua vår kunne jeg like godt begynt å sett etter ny dame.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Hadde dette kommet på stua vår kunne jeg like godt begynt å sett etter ny dame.. Alt for dyrt! Hvem har vel ikke motorer liggende! Fint bord som funker bra som vinflaske holdere og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 En vri åtter blokk er da ikke de dyreste i verden. Bare å sanblåse, lakkere og polere den det, samt finne fram sveiseappartet. Har planer om å lage noe sånt selv, men har desverre ikke sveiseapp for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Kjenner en som har gjort nyaktig det samme Meget rått ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Jævlig konge! Men 10k er vell i drøyeste laget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Hmm, kom på en fet ide.. Kjøper meg en V8 blokk, pusser og polerer, lager is maskin i bunn av sylindern, og putter brus, øl whatever.. Hadde vært morsom sak å ha på verkstede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 sånn vil jeg også ha!! jeg er ungkar så det blir ikke noe problem haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Alle har vel en motor ja.. Hehe, jeg feks har jo en Opel Kadett 1,1 liter liggende.. Lage spisestuebord av den tenker jeg. Kanskje en skammel er mer passe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Hmm, kom på en fet ide..Kjøper meg en V8 blokk, pusser og polerer, lager is maskin i bunn av sylindern, og putter brus, øl whatever.. Hadde vært morsom sak å ha på verkstede.. Det hadde vært noe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå