Arnefles Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Er det samme lengde på demperer og fjærer på de nevnte? Vureder å senke litt,jevn senking. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Selv om jeg hadde mange skriveleif her..., ingen svar eller tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvis du mener M-tech vs. standardfjærer, så senker nok M-tech ca. 15mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg går utifra att demperene på det såkalte sports understellet er lik som på alle andre e-36`er. Forskjellen er vell fjær skåla i dempertårnet. Bak så må det være fjæra som er annerledes. Men orginal senkinga på 1,5 cm er vel det jeg vil kalle ubetdelig. Kjøp deg ett godt 60/40 senke sett med fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Hvordan felger har du på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Hvordan felger har du på bildet? hvilket bilde?? tenker du på Avetaren min?? Brock B1 type brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg går utifra att demperene på det såkalte sports understellet er lik som på alle andre e-36`er. Mener da det er andre dempere på sportsunderstellene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå