Gå til innhold

Hvilken bil skal Bilbyggeriet velge til demobil 2006

Ole@Automote
 Share

Hvilken bil skal Bilbyggeriet velge til demobil  

121 stemmer

1. 1. Hvilken bil skal Bilbyggeriet velge til demobil

• Toyota Supra twin turbo ufortollet
      8
    • BMW e-46
      45
    • Nissan Skyline
      13
    • BMW e-30 M3
      42
    • Mitshubishi 3000 gto
      14

Anbefalte innlegg

Okei, da fikk jeg svarene som jeg lurte på :)

Nei, ikke noe M-Tech fangere og 18" felger akkurat. måtte jo ha blitt 20" med M5 pakke og tonede ruter. justerbart senkesett, 4 eksosrør, kompressor og noen ordentlige bremser. bakrute spoiler og litt diverse M5 detaler innvendig måtte til iallefall :?

Det blir jo å style bilen til ein M5... Det er jo det mange som gjere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan være villig til å stille en E46 til disp for RÅ M3 styling med mer...

Hvis jeg skal style E-46 som Demobil, så må det taes i litt. Fult styling kitt, gjærne m3. Felger type brei, med tysker stuk og syk kant. En eller annen tøff lakkering.

Eller hva tror du??

Det hadde vært noe det :wink:

Jeg har igrunn tenkt til å M3 style bilen uansett, men jeg er litt usikker på breddingen og den slaks. M3 har breiere aksling så hvis en vanlig E46 skal M3 breddes, blir felgene veldig breie. Noe som blir kul, men på vinteren er ikke breie dekk noe tess, og bilen sporer veldig lett på sommeren også.

Men når jeg skal sette på M3 bakfanger må jeg nok valse bitte litt, da M3 fangeren er breier enn standar.

Men kult hadde det blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med respons! :P

Selv synes jeg dette hadde vært kult med en Supra da. De er sinnsykt råe i utgangspunktet. Spesielt rompa 8)

Skulle da ivertfall bygd en fetere bil en den Vaa supraen. (Årets gatebil 2003). Dog kanskje ikke på motorsiden.. koster for mye.. :roll:

Har ikke sett så mange Supra`er med sinnsyke felger ennå.. Felgene er jo halve bilen!

PS: 66kmt i 50 sone straffet seg med 4200kr merket jeg idag.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at en E30 M3 skal være mest mulig original, og håper derfor at den ikke blir valgt, men er jo ikke opp til meg. Der har dere min mening.

Min mening og...

Og bør vel gå for en bil dere for solgt, er nok ikkje så mangen som kjøper heftig styla Supra eller Skyline med høgreratt og ureg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening og...

Og bør vel gå for en bil dere for solgt, er nok ikkje så mangen som kjøper heftig styla Supra eller Skyline med høgreratt og ureg.

Det går jo en del høyreratta biler tilsalgs så mener dette må gå an å selge. Vi har kanskje ikke skilt på bilen når vi har den selv men vi priser den ferdig registrert i annonsemarkedet. For vi baserer jo på å få bilen registrert. Men skal vi ha den registrert når vi har den i firmaet binder vi bare masse kapital. Som vi heller bruker på å pimpe biler 8)

En makspimpa Supra bør jo gå an å selge å da.. Regner med vi må ha igjen mellom 350-400 for den... Men da er den registrert å en bil som garantert vekker myyye oppsikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...