Bimmerlars Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Hvor henvender jeg meg for å kjøpe andre turtallsperrer fra Bosch? Rotorsperrer altså. Den jeg har sperrer på 6400, skulle flytta den litt oppover. Går det evnt. ann å modifisere den jeg har? Klippe av noen vindinger på fjæra?
Muren Motorsport Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 klipp vekk heile fjøra å vekta. eller kjøp rotor uten vekt. GS har hvertfall.
Bimmerlars Posted February 19, 2006 Author Posted February 19, 2006 Men da får jeg ingen turtallsperre. Vil ha det
Muren Motorsport Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 kjøp datasprut! du får prøve å stramme fjøra da.. men det blir vell mest som bingo.
Bimmerlars Posted February 19, 2006 Author Posted February 19, 2006 Hvordan strammer man den da? Sitter med rotoren her nå
Bimmerlars Posted February 19, 2006 Author Posted February 19, 2006 kjøp datasprut! du får prøve å stramme fjøra da.. men det blir vell mest som bingo. Gjerne det, men det koster penger. Har tilleggssprrut og tenningsforskyver, får kjøre med det til å begynne med.
Muren Motorsport Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 hvordan stramme? du må få løs en ende av fjøra, klippe av,bøye ut slik att du får huka den på igjen.. slik får du prøve til du er fornøgd. satte på fast rotor på den gamle 320'n min. funka fint det.... helt til jeg hadde sjåfør som varva til dommedag... skiten døde.....
propan Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Gutten skal ha turbo også tror jeg jeg så uten turtallsperre er vel ikke akkurat state of the art da..
Bimmerlars Posted February 19, 2006 Author Posted February 19, 2006 hvordan stramme? du må få løs en ende av fjøra, klippe av,bøye ut slik att du får huka den på igjen.. slik får du prøve til du er fornøgd. satte på fast rotor på den gamle 320'n min. funka fint det.... helt til jeg hadde sjåfør som varva til dommedag... skiten døde..... Var det jeg trodde. Lure bare på om det var noen justeringsmuligheter annet enn å klippe fjæra. Så ikke sånn ut seh
Recommended Posts