Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvor henvender jeg meg for å kjøpe andre turtallsperrer fra Bosch? Rotorsperrer altså. Den jeg har sperrer på 6400, skulle flytta den litt oppover. Går det evnt. ann å modifisere den jeg har? Klippe av noen vindinger på fjæra?

Posted
kjøp datasprut! :D du får prøve å stramme fjøra da.. men det blir vell mest som bingo.

Gjerne det, men det koster penger. Har tilleggssprrut og tenningsforskyver, får kjøre med det til å begynne med.

Posted

hvordan stramme? du må få løs en ende av fjøra, klippe av,bøye ut slik att du får huka den på igjen.. slik får du prøve til du er fornøgd. satte på fast rotor på den gamle 320'n min. funka fint det.... helt til jeg hadde sjåfør som varva til dommedag... skiten døde..... :lol:

Posted

Gutten skal ha turbo også tror jeg jeg så uten turtallsperre er vel ikke akkurat state of the art da..

Posted
hvordan stramme? du må få løs en ende av fjøra, klippe av,bøye ut slik att du får huka den på igjen.. slik får du prøve til du er fornøgd. satte på fast rotor på den gamle 320'n min. funka fint det.... helt til jeg hadde sjåfør som varva til dommedag... skiten døde..... :lol:

Var det jeg trodde. Lure bare på om det var noen justeringsmuligheter annet enn å klippe fjæra. Så ikke sånn ut seh :)