Bimmerlars Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvor henvender jeg meg for å kjøpe andre turtallsperrer fra Bosch? Rotorsperrer altså. Den jeg har sperrer på 6400, skulle flytta den litt oppover. Går det evnt. ann å modifisere den jeg har? Klippe av noen vindinger på fjæra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 klipp vekk heile fjøra å vekta. eller kjøp rotor uten vekt. GS har hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Men da får jeg ingen turtallsperre. Vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Stram fjæra bare til den er der du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 kjøp datasprut! du får prøve å stramme fjøra da.. men det blir vell mest som bingo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvordan strammer man den da? Sitter med rotoren her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 kjøp datasprut! du får prøve å stramme fjøra da.. men det blir vell mest som bingo. Gjerne det, men det koster penger. Har tilleggssprrut og tenningsforskyver, får kjøre med det til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 hvordan stramme? du må få løs en ende av fjøra, klippe av,bøye ut slik att du får huka den på igjen.. slik får du prøve til du er fornøgd. satte på fast rotor på den gamle 320'n min. funka fint det.... helt til jeg hadde sjåfør som varva til dommedag... skiten døde..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Gutten skal ha turbo også tror jeg jeg så uten turtallsperre er vel ikke akkurat state of the art da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 hvordan stramme? du må få løs en ende av fjøra, klippe av,bøye ut slik att du får huka den på igjen.. slik får du prøve til du er fornøgd. satte på fast rotor på den gamle 320'n min. funka fint det.... helt til jeg hadde sjåfør som varva til dommedag... skiten døde..... Var det jeg trodde. Lure bare på om det var noen justeringsmuligheter annet enn å klippe fjæra. Så ikke sånn ut seh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå