Gå til innhold

Hjul senter kopper i carbon

Jarle
 Share

Anbefalte innlegg

Nå kom ikke jeg inn på den siden..

Men hvis den totale sumen blir over 200 kroner (altså vare pluss frakt) så må du i teorien betale mva..

Beste løsningen er å få fabrikert en kvitering på feks 100kr totalt.. når det er snakk om så billige varer uansett..

Ellers så leste jeg at andre her har benyttet seg av levering til postkontor i feks sverige.. og hentet det tollfritt der.. Men kommer de fra usa så tror jeg ikke det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis den totale sumen blir over 200 kroner (altså vare pluss frakt) så må du i teorien betale mva..

Beste løsningen er å få fabrikert en kvitering på feks 100kr totalt.. når det er snakk om så billige varer uansett..

Ellers så leste jeg at andre her har benyttet seg av levering til postkontor i feks sverige.. og hentet det tollfritt der.. Men kommer de fra usa så tror jeg ikke det går?

Nå fungerer den... liten feil der... var vel 29£ ca for det pluss frakt så det blir jo over 300kr... stod noe saker der om gaver og sånn så jeg, men virket som det var utenom paypal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man si ifra at dem skal sende det som "gift" eller?

Blir vel ikke akkurat store pakken med fire sånne senter kopper... er vel samme størrelse på alle disse, så jeg ikke bestiller og så passer de ikke :oops:

Så gromme ut de, må ha litt carbon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fungerer den... liten feil der... var vel 29£ ca for det pluss frakt så det blir jo over 300kr... stod noe saker der om gaver og sånn så jeg, men virket som det var utenom paypal...

WOW 29£ det var syk pris,kjøpte akkurat et sett til 11 us dollar med frakt... de jeg kjøpte var svarte og hvite men var samme oris på de med carbon..

Er et par andre måter å gjøre det på anngående toll oxo,kan få sender til å sende det som demo varer,eller som "low value pakkage" da slipper man oxo det toll eller tull som svenskene sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...