Jarle Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Noen som har sett sånn noe sted i Norge? Sett det i nettbutikker i utlandet, men foretrekker helt å handle her i Norge... BMW Carbon Effect Wheel Centre Badges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Disse er å få tak i på www.chromeline-design.com men hvis jeg betaler med PayPal, må jeg betale toll og moms på det da? Eller slipper jeg unna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Nå kom ikke jeg inn på den siden.. Men hvis den totale sumen blir over 200 kroner (altså vare pluss frakt) så må du i teorien betale mva.. Beste løsningen er å få fabrikert en kvitering på feks 100kr totalt.. når det er snakk om så billige varer uansett.. Ellers så leste jeg at andre her har benyttet seg av levering til postkontor i feks sverige.. og hentet det tollfritt der.. Men kommer de fra usa så tror jeg ikke det går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Nå kom ikke jeg inn på den siden..Men hvis den totale sumen blir over 200 kroner (altså vare pluss frakt) så må du i teorien betale mva.. Beste løsningen er å få fabrikert en kvitering på feks 100kr totalt.. når det er snakk om så billige varer uansett.. Ellers så leste jeg at andre her har benyttet seg av levering til postkontor i feks sverige.. og hentet det tollfritt der.. Men kommer de fra usa så tror jeg ikke det går? Nå fungerer den... liten feil der... var vel 29£ ca for det pluss frakt så det blir jo over 300kr... stod noe saker der om gaver og sånn så jeg, men virket som det var utenom paypal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Ingen fare...har handlet hos chromeline før, de sender sånne småpakker merket med "GIFT" Har handlet lyspærer der før bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Lurer litt på disse jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Må man si ifra at dem skal sende det som "gift" eller? Blir vel ikke akkurat store pakken med fire sånne senter kopper... er vel samme størrelse på alle disse, så jeg ikke bestiller og så passer de ikke Så gromme ut de, må ha litt carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Jeg sa ingenting til de jeg, det kom sånn av seg selv, rett til postkkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg sa ingenting til de jeg, det kom sånn av seg selv, rett til postkkassa Oki, det er bra. Så du valgte ikke noe spesielt på det skjemaet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Nå kom ikke jeg inn på den siden..Men hvis den totale sumen blir over 200 kroner (altså vare pluss frakt) så må du i teorien betale mva.. Beste løsningen er å få fabrikert en kvitering på feks 100kr totalt.. når det er snakk om så billige varer uansett.. Ellers så leste jeg at andre her har benyttet seg av levering til postkontor i feks sverige.. og hentet det tollfritt der.. Men kommer de fra usa så tror jeg ikke det går? Nå fungerer den... liten feil der... var vel 29£ ca for det pluss frakt så det blir jo over 300kr... stod noe saker der om gaver og sånn så jeg, men virket som det var utenom paypal... WOW 29£ det var syk pris,kjøpte akkurat et sett til 11 us dollar med frakt... de jeg kjøpte var svarte og hvite men var samme oris på de med carbon.. Er et par andre måter å gjøre det på anngående toll oxo,kan få sender til å sende det som demo varer,eller som "low value pakkage" da slipper man oxo det toll eller tull som svenskene sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg sa ingenting til de jeg, det kom sånn av seg selv, rett til postkkassa Oki, det er bra. Så du valgte ikke noe spesielt på det skjemaet her? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Fikk svar på mail fra dem nå... Dem gjør nok sånn uansett tenker jeg... I will send them with a packet value of £5, so you wont pay any tax whatsoever on them. Snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 har de ikke slike på schmiedmann.no da? synes å ha sett de er og jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 har de ikke slike på schmiedmann.no da? synes å ha sett de er og jeg.. hmmm... håper ikke det, for har akkurat mottatt varer fra dem og betalt en slump i porto... men får sjekke alikvel da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ser jo nå at det er mange forskjellige mål på de koppene... målte min til 64mm ca... ser det står 63,6mm på schmiedmann så regner med at det er det jeg skal ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå