bunny Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Finn deg et grusstak, eller en plass de selger sand, der er der alltid en vekt du kan kontrollere bilen på, syns 1055 kg hørtes lite ut...
Frode H. Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Det kan godt hende at det står skrevet inn feil vekt i vognkortet. Den veier nok litt mer enn 1055kg. Sikkert en menneskelig svikt.
Gunnar Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Det pleier å være vekter på alle veistasjoner. De er utendørs og derfor døgnåpne. Bare å svinge innom og trille oppå, så finner du fort ut hva som er riktig vekt. Sånn på siden så kan det også være interessant å veie ett og ett hjulpar for å se vektfordelingen..
ChrZZ Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Jeg har også erfart feil i vognkortet. Siden bilen min er importert, så må feilen ha kommet der. I mitt tilfelle, så var det dimensjonen på dekkene som var feil, og som da utgjorde at jeg fikk litt feil rulleomkrets, sammenliknet med standarddimensjonen som egentlig skal være på bilen min. Det stod: 185/60-15, mens det skal være egentlig 185/65-15. Forskjellen ble til at jeg enten ikke kunne ha 18"-felgene mine, og at jeg kunne ha dem. Fikk det endret gratis.
Gjest Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 Til og med noen e30 316i hadde skiver bak. Har ikke alle e30 stv. skiver bak? Mener de fleste facelift har skiver bak på stv.
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 jepp. alle e30 touringer har skive bak. vertfall meg bekjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå