Gå til innhold

Diverse deler til E30


Dalern
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner lageret faktisk og tømme seg. Det er bra!

Det jeg har igjen, deler av det hvertfall

Er

- Sportsratt (merke Victor) med boss

- Dører til 4 dørs (har begge sider, forran og bak)

- Dører til 2 dørs (har begge sider)

- Panser

- Bagasjelokk

- Dørpaneler til 4dørs (sort\grå type)

- Mtec 1 bakfanger (SOLGT)

- Mtec 2 Frontfanger (SOLGT)

- Stoler Org (sort\grå) Forran

- Sportstoler forran (skinn, men kunn trekk)

- Diverse interiør deler

- Frontplater

- Grill

- Har en hel front til e30 liggende, til oppretting i tilfelle frontkollisjon feks, det jeg skulle bruke den til,men bilen ble delebil isteden da hele bilen var full av rust

- Cromfanger forran og bak

- Spredere Org ( SOLGT )

- 320i topp

- 323i topp

Har litt diverse annet også. Kommer bare ikke på alt. Får sende en melding på TLF: 95894197 da jeg er lettere og få tak i på telefon. Evt en mail på Thomas.dalen@gmail.com. Eller man kan også sende en PM =)

Bare komme med bud hvis du skulle trenge noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pris på panser? og har du sidedeksler bak på interiør til 2 dørs? og har du noe mtech1 frontfanger? evt org frontfanger til pre-facelift 84 e30?

Hvilken farge på sidedekslene? Panseret kan du komme med ett bud på =). Har ikke noe mtec 1 frontfanger. Har en mtec2 frontfanger da. Den skal selges. Men da må du bytte frontplata på din 84mod til en som er fra 88og oppover. Hva tenker du på med pre-facelift?

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilde av mtech2 fangeren? mye skal du ha for den?

Kom med bud:P Syns det er lettest. hehe. Se om jeg klarer og legge ut bilder her da. Ene blei noe lite.Skjønte meg ikke helt på den saken jeg. Men her ser du hvertfall.Øverste er selve fangeren,mens bildet under er leppa =) Har begynt og pusse ned leppa til lakkering. Er ikke så mye jobb igjen på den!

cimg01826ds.th.jpg

cimg01782an.jpg

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilde av mtech2 fangeren? mye skal du ha for den?

Kom med bud:P Syns det er lettest. hehe. Se om jeg klarer og legge ut bilder her da. Ene blei noe lite.Skjønte meg ikke helt på den saken jeg. Men her ser du hvertfall.Øverste er selve fangeren,mens bildet under er leppa =) Har begynt og pusse ned leppa til lakkering. Er ikke så mye jobb igjen på den!

\\Dalern

Har alltid trodd der der har vært en og samme delen jeg, hehe.. Men ok.. Skal tenke på det der..

du har ikke noe greier til facelift fanger? trakt? tåkelys? hvite blinkers (side og forran)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd der der har vært en og samme delen jeg, hehe.. Men ok.. Skal tenke på det der..

du har ikke noe greier til facelift fanger? trakt? tåkelys? hvite blinkers (side og forran)

Er både og. Kommer som en og som 2. Så det er litt opp og ned=)

Tåkelys har jeg. Men ikke til 88 fanger. Hvite blinkers skal jeg ha liggende. Men bare forran. Sjekke det i kveld også =)

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...