beemern Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 mtech2 fangeren har du dem enda eller? vist du har det så kan du sende meg en mail på beemer_e30@hotmail.com
Dalern Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Skrevet Februar 21, 2006 mtech2 fangeren har du dem enda eller? vist du har det så kan du sende meg en mail på beemer_e30@hotmail.com Du har mail Men må da være flere som trenger deler også. Jeg har for mye,noe må bort. hehe Skal skrive opp ei liste i kveld på hva jeg har. Så det er litt lettere og se.
Dalern Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Skrevet Februar 27, 2006 Om du har hvite blinkers som passer i faceliftfanger, send meg en PM asap! ja, jeg er treg hehe. jobbet en del i det siste ser du.Så ting går treeegt Har hvite blinkers til fangeren. Sota hvite (orginalt sota, ikke hjemmemekka). Eneste er at jeg er ikke sikker på om de passer i den fronten jeg skal ha på bilen min. sjekke dette i morgen. Passer de ikke er de dine. =) \\Dalern
hoBo Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Trenger en fordelerlokk og rotor fort! Om du har det kan jeg muigens hente idag? Bor i drammen jeg også ... Takk
Dalern Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Skrevet Februar 27, 2006 Trenger en fordelerlokk og rotor fort! Om du har det kan jeg muigens hente idag? Bor i drammen jeg også ... Takk Har det ja. Men er slitt da. Men bare og komme og hente det! \\Dalern
RonnyW Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Hei. Du har ikke en sånn m-tech vinga/list til bagasjelokket da?
Dalern Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Hei. Du har ikke en sånn m-tech vinga/list til bagasjelokket da? Jo Har Mtec 2 vingen liggende. Eneste problemet er at jeg står og pusser opp bilen, og jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bruke rigervingen eller mtec2 vingen. Satt seinest i går og tenkte på det:P.. Men jeg kan komme til enighet med meg selv snarest, så kan jeg si ifra=) Bare komme med ett bud uansett=) \\Dalern
RonnyW Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 okai. hvordan ser den m-tech 2 ut egentlig? er ikke helt sikker her
Niklas Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Hei, har du travers tilsalgs? gi meg en pm om du har
Dalern Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 okai. hvordan ser den m-tech 2 ut egentlig? er ikke helt sikker her Se side 1. Dette er den am ver. Men utenom litt forandringer på sidene er det ikke noe stor forskjell. Ett fett egentlig =) \\Dalern
Dalern Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Har du 325i bakstilling? Sorry,den har jeg desverre ikke mer enn 1 av,og den skal jeg ha til neste prosjekt. Skal muligens hente en 325i delebil til uka. Mulig jeg har det da! Men minn meg på det! =) \\Dalern
roverbug Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 Hei. Har du gode frontlykter? Kan du evt sende bilde av de på mail? Hva vil du ha for de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå