Gå til innhold

støtfanger rammer e-30 facelift


fjellstad
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed om at jeg burde skaffe meg støtfanger rammene til en '90 mod, med faceliften, for å kunne slippe for mye liming ol. til mine nye fangere (har '87 Cab) skal ha på e-46 look fangere og skjørt :wink:

Dette er min første e-30 (har hatt e-36 og har også en -46, men måtte ha en fin "lekebil for far...) , så jeg kjenner ikke så godt til hvilken type '90 mod har, og hvordan den forsåvidt ser ut.. :oops: så da må nok en av dere "trå til" med å hjelpe meg til hvilken type jeg skal ha.. :lol: Det jeg forsåvidt ikke vet, er om det her dreier seg om støtfanger forsterkningen, eller selve støtfangere. (ville jo ikke tro det er selve støtfangeren, men rammen/forsterkningen bak..ehh..på en måte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at jeg burde skaffe meg støtfanger rammene til en '90 mod, med faceliften, for å kunne slippe for mye liming ol. til mine nye fangere (har '87 Cab) skal ha på e-46 look fangere og skjørt :wink:

Dette er min første e-30 (har hatt e-36 og har også en -46, men måtte ha en fin "lekebil for far...) , så jeg kjenner ikke så godt til hvilken type '90 mod har, og hvordan den forsåvidt ser ut.. :oops: så da må nok en av dere "trå til" med å hjelpe meg til hvilken type jeg skal ha.. :lol: Det jeg forsåvidt ikke vet, er om det her dreier seg om støtfanger forsterkningen, eller selve støtfangere. (ville jo ikke tro det er selve støtfangeren, men rammen/forsterkningen bak..ehh..på en måte)

Det er denne typen. Men hvis du bare skal ha rammen. Humm.Skal sjekke.Tror jeg har en med bare ramme liggende også =) Sender deg en pm i morgen,skal jeg få sjekket=)

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Beklager seint svar.Jobber så mye om dagen :(

Har funnet en. Men det er en komplett front fanger. Du skal jo bare ha rammen. Men er så sikker på at jeg har en liggende. Har fri i morgen. Skal jeg sjekke engang til. Så skal jeg sende beskjed med engang. Er ikke hjemme før i morgen ser du! Håper det går bra! =)

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint vet du :D , Ja som du skriver, så er det bare den rammen "inni" fangeren (bjelken på en måte). Altså ikke selve fangeren, jeg har bilde av den aktuelle delen, men ikke på nettet, men er du i tvil så kan jeg evt sende deg bilde på mail. Etter som jeg har skjønnt, så er det også frontfangeren som er den viktigste å ha, pga blinklysene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...