Pedi Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Kan ikke huske noe sted på en bil man trenger 500Nm, men så skrur ikke jeg så mye bil heller. Feks på den store bolten i forkant på veiva... (470 Nm eller no sånn..) Synes også at den momentarmen din så vel kort ut for å være hensiktsmessig opp til 500Nm. Enig. Virker også litt unøyaktig på meg, med tanke på et så stort sprik som 100 til 500... Men det stemmer selvsagt nok, tviler ikke på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Hva med Kraft ganger Arm? Det har vel de fleste hatt på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 hadde tenkt en skrudag i garasjen..men det kunne jeg altså glemme..verktøykassa er så å si tom! derfor lurte jeg på noen andbefalinger til verktøysett som har det meste.. tenker spesielt på pipesett fastnøkler osv.. hvordan er erfaringene deres med biltema verktøy? har ivertfall knekt mye piper av biltema så er ikke helt fornøyd. men kansje ulik kvalitet på de forskjellige biltema settene også! Nevnt tidligere kanskje.. Men skal du ha et verktøysett som har ALT ville jeg gått for et Teng Tools skap. Har sett noen annonsert, 714 verktøydeler, skapet er i 3 deler. Koster 22000 kr. Alt veier 180 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Lat mannsarm har jo folk brukt i fler hundre år. Kan jo tenke deg selv hvis du skulle løfte opp en stor betongblokk. Da blir det kanskje litt lite med ett spett, men hvis du forlnger denne med ett rør så løfter du tyngre med like mye kraft som når du løftet med spettet. (sikkert ekstremt dårlig forklart, hehe) Hva med Kraft ganger Arm? Det har vel de fleste hatt på skolen? Kan vel også formulrere det slik også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå