fjellstad Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Leter etter noen som vil selge noen Borbet A felger. Ønsker 9x16 bak og 7.5x16 forrand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 har et sett jeg, hvis det er til E30 det er snakk om, med gode 215/40 foran og dårlige bak, trenger pleie/lakk, 1 felg er "prøvelakkert" hvit... kom med bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellstad Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Du har PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellstad Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 prøver å nå deg pr. tlf. men den er nok slått av tenker jeg Jeg har evt mulighet til å hente/kjøpe hjulene tirsdag (20.feb) kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellstad Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 ikke interessert i salg...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellstad Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 hjertelig takk for handelen Andreas.. jeg fikk mine etterlengtede felger, og det skal bli digg å få dem på bilen etter en liten "facelift" husk bare at du ettersender senterkopper og spacerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Jo...selv takk, lå bare og tok plass hos meg, og da får jeg råd til nye deler, skal sende senterkopper på mandag, skal ut å skru litt i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 prøver å nå deg pr. tlf. men den er nok slått av tenker jeg Jeg har evt mulighet til å hente/kjøpe hjulene tirsdag (20.feb) kveld.... NB! grunnen til at jeg ikke var til å nå på tlf var at jeg byttet abb. disse dagene og det ble litt kluss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå