320it Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Har blitt litt plaget med at når jeg kommer ned på lavere turtall, for så å gasse på "gir" motoren seg. Rykker litt, til jeg kommer over ca 2500 rpm. hvis jeg gir flat pedal når den er under dette, smeller det en eller annen plass i bilen. (har ikke lokalisert lyden) Samtidig har den begynt å jage litt på tomgang mellom 500-800rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 det er veldig trolig at det er luftmassemåleren din eller tomgangsregulatoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 noen som vet hva de smellene kan komme av? kommer fra venstre side i motor rommmet. det kommer når jeg ligger på litt lavt turtall og gir flat pedal... kan det være noe med eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 ja du sett på motor fæstene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 nei, ikke i det siste. men jeg måtte bytte et for et halvt år siden... kan det være det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 ja. men husk å se om det er sprekke i selve motor fæste ikke gummien med selve fæste. jeg fikk sånn sikklig dunke lyd når motor fæste gikk til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 hmm. kanskje det. er egentlig ikke en dunke lyd i den forstand. synes det kan høres ut som at eksosen blir holdt igjen(?) for så å komme med et smell. kan det være en tetning rundt grenrøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 eller noe annet med eksosanlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Høres ut som tilbakeslag grunnet tennings feil,at det "eksploderer" ut LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå