m3e30 Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 hva er listepris på 92/93 318 is coupe.? med sport skinn interiør og full orginal m3 styling og 200k på telleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 WWW.LISTEPRIS.AS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 ca 80k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 WWW.LISTEPRIS.AS Måtte bare teste dette nå som jeg har "skaffet" meg ny bil (ikke fått den enda). Må si de la prisen lavt og hvilken km.stand og utstyr beregner de utifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysnos Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Hallo.. eg har ein bmw 318 is.. meget strøken, og lav km. Begynta på 85.. men fekk den ned til 70 tusen... Men vil anbefala ein naf test, før du kjøpe den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysnos Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Hallo.. eg har ein bmw 318 is.. meget strøken, og lav km. Begynta på 85.. men fekk den ned til 70 tusen... Men vil anbefala ein naf test, før du kjøpe den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg testa den siden der, men km stand og utstyr var jo ikke regnet med da. Jeg har en E36 320i coupe 98mod, 160km. antispinn/skrens, alt elektrisk osv. ca listepris på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Så du kunne skrive inn listeprisen inn på forsida for så og justere prisen ut fra km stand. Men utstyr var jo ikke beregnet med. Dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Listeprisene ligger ofte sjokkerende lavere enn prisene på markedet. NAF bruker nok disse når de vurderer biler så en NAF test vil absolutt være gull verdt hvis du er ute etter å prute. Selv mener jeg at tar en selger godt vare på bilen og behandler deg godt bør han få igjen litt ekstra enn en som selger en slitt bil. offtopic: oysnos: Er det din som er samme farge som den i avataren min og som har sotet blinklys/ryggelys bak? Så deg isåfall på søndagskvelden på parkeringsplassen på kulturhuset på bømlo. /offtopic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå