Gå til innhold

Understell E36


tommyfo
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt 30mm Weitec fjærer foran til bilen min, 318iAT 1997. Hva gjør jeg videre? Er bare ute etter et penere utseende slik at det ikke ser ut som bilen ligger bakpå.

Hvis jeg i samme slengen monterer Bilstein Sport (rundt om), vil bilen bli mye stivere da?

Noen som vet om Weitec fjærene er mye stivere enn originale? Burde jeg kjøpe andre fjærer å ha bak på bilen?

Som sagt, vil ha en bil som er litt lavere foran og med tilnærmet samme komfort som det er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen blir vel ikke no stivere om du bytter dempere.. mer du senke jo stivere blir den, og eg anbefale deg å senke bilen like mye forran å bak, bilen blir litt vil på veien vist du bare senker framme, å du kan få problem på eu kontroll med senke fjærer fremme og ikke bake. senket min gamle bil e 36 40\40 ble mye bedre, ingen problemer på eu kontroll.. eg kjøpte settet på GSBILDELER der finn du alt til bmw, meget bra kvalitet..

vist du trenger råd når det gjelder bytting er det bare si fra, du vil trenge to klør for å stramme\holde fjæra når du tar av lagret på toppen av demperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...