Mr_Man Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Du kjøper hos Bilbyggeriet så får du ferdig montert og lakkert i samme slengen hvor mye koster det hos bilbyggeriet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Har du sjekket pris på orginal fanger, sjekket selv til min, og synes ikke det var dyrt, men husker ikke prisen akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Det skal jeg gjøre hadde du ikkje ein front ligganes du da? drive me for tiå da? jj.. komme seg den bilen din då når du får på den fronten.. kjøpte du deg angel eyes btw..? synnes eg såg deg her ein dagen.. Den fronten har jeg ikke sett For tiå så e det jobbing å trening det går mest i å så litt drikking av og til Ja bilen blir nok greie den med ny front og når sommer felgene kommer på trena?? katti begynte du me d? hehe.. men men.. e du kje lei av å trekka kabel på kårstø? men må komma meg ut i vinterferien.. ska vell ut du og.. sommarfelgar? 18" OZ felgane du tenke på elle har du fått deg nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det skal jeg gjøre hadde du ikkje ein front ligganes du da? drive me for tiå da? jj.. komme seg den bilen din då når du får på den fronten.. kjøpte du deg angel eyes btw..? synnes eg såg deg her ein dagen.. Den fronten har jeg ikke sett For tiå så e det jobbing å trening det går mest i å så litt drikking av og til Ja bilen blir nok greie den med ny front og når sommer felgene kommer på trena?? katti begynte du me d? hehe.. men men.. e du kje lei av å trekka kabel på kårstø? men må komma meg ut i vinterferien.. ska vell ut du og.. sommarfelgar? 18" OZ felgane du tenke på elle har du fått deg nye? Begynte i høst igjen, trene fotball 3 ganger i uka og på aerobic senteret 1-2 ganger i uka Har OZ felgane ennå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Har du sjekket pris på orginal fanger, sjekket selv til min, og synes ikke det var dyrt, men husker ikke prisen akkurat nå Hos Koed skulle de ha 4000,- for orginal M3 fanger. Hadde håpet at jeg skulle få tak i en litt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 mener den kostet 3500,- da jeg sjekket oss bmw forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Begynte i høst igjen, trene fotball 3 ganger i uka og på aerobic senteret 1-2 ganger i uka Har OZ felgane ennå ja okida.. trene bare ein gong.. sko hatt 2 men får sjå om eg gidde.. treffe deg deg vell på byn i ferien.. viss du har ferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Begynte i høst igjen, trene fotball 3 ganger i uka og på aerobic senteret 1-2 ganger i uka Har OZ felgane ennå ja okida.. trene bare ein gong.. sko hatt 2 men får sjå om eg gidde.. treffe deg deg vell på byn i ferien.. viss du har ferie da? Dårligt med ferie på meg, men treffe meg sikkert ute enten til helga eller neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå