Gå til innhold

Hvor vil dere anbefale å kjøpe M3 front til min E36?

Bmw318is
 Share

Anbefalte innlegg

Det skal jeg gjøre :wink:

hadde du ikkje ein front ligganes du da? drive me for tiå da? jj.. komme seg den bilen din då når du får på den fronten.. kjøpte du deg angel eyes btw..? synnes eg såg deg her ein dagen..

Den fronten har jeg ikke sett :wink: For tiå så e det jobbing å trening det går mest i 8) å så litt drikking av og til :wink: Ja bilen blir nok greie den med ny front og når sommer felgene kommer på :D

trena?? katti begynte du me d? :lol: hehe.. men men.. e du kje lei av å trekka kabel på kårstø? :P men må komma meg ut i vinterferien.. ska vell ut du og..:) sommarfelgar? 18" OZ felgane du tenke på elle har du fått deg nye? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :wink:

hadde du ikkje ein front ligganes du da? drive me for tiå da? jj.. komme seg den bilen din då når du får på den fronten.. kjøpte du deg angel eyes btw..? synnes eg såg deg her ein dagen..

Den fronten har jeg ikke sett :wink: For tiå så e det jobbing å trening det går mest i 8) å så litt drikking av og til :wink: Ja bilen blir nok greie den med ny front og når sommer felgene kommer på :D

trena?? katti begynte du me d? :lol: hehe.. men men.. e du kje lei av å trekka kabel på kårstø? :P men må komma meg ut i vinterferien.. ska vell ut du og..:) sommarfelgar? 18" OZ felgane du tenke på elle har du fått deg nye? :D

Begynte i høst igjen, trene fotball 3 ganger i uka og på aerobic senteret 1-2 ganger i uka 8) Har OZ felgane ennå ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i høst igjen, trene fotball 3 ganger i uka og på aerobic senteret 1-2 ganger i uka 8) Har OZ felgane ennå ja :wink:

okida.. trene bare ein gong.. sko hatt 2 men får sjå om eg gidde.. 8)

treffe deg deg vell på byn i ferien.. viss du har ferie da? :beer:

Dårligt med ferie på meg, men treffe meg sikkert ute enten til helga eller neste helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...